

Heh, to tzw. riposta do MKBullitt napisał(a):zuwik napisał(a):Marcin uwaga bo jeszcze coś wybuchnie(zawsze chciałem to powiedzieć


).
Przecież panowie spokojnie dyskutują
Podziwiam tylko, ze im sie jeszcze chce
 Bo tak się śmiał z mojej dyskusji z Rajderem a teraz sam to samo robi
 Bo tak się śmiał z mojej dyskusji z Rajderem a teraz sam to samo robi  
 Ale muszę Ci przyznać, że strasznie to drobiazgowo analizujesz, skoro to wyciągnąłeś
 Ale muszę Ci przyznać, że strasznie to drobiazgowo analizujesz, skoro to wyciągnąłeś  Teraz przynajmniej mam 100% pewność, że dokładnie czytasz co piszę
 Teraz przynajmniej mam 100% pewność, że dokładnie czytasz co piszę  
 
   Choć wydaje mi się to trochę nielogiczne... Dawaj jak to wygląda, bom ciekaw
 Choć wydaje mi się to trochę nielogiczne... Dawaj jak to wygląda, bom ciekaw 


 
 
 
   postu MK- no staram sie być precyzyjny i dośc uważnie czytać choć czasami też mi coś umknie.A tak wogóle to musiałem odpowiedzieć jakąś celną ripostą na bezpodstawne zarzuty
  postu MK- no staram sie być precyzyjny i dośc uważnie czytać choć czasami też mi coś umknie.A tak wogóle to musiałem odpowiedzieć jakąś celną ripostą na bezpodstawne zarzuty  Ale jest OK
 Ale jest OK 


 właśnie mam spalanie
 właśnie mam spalanie  A jeśli z tym ciśnieniem chodzi o to, że po prostu strumień spalin jest hamowany przez spaliny już będące w rurce to rozumiem
 A jeśli z tym ciśnieniem chodzi o to, że po prostu strumień spalin jest hamowany przez spaliny już będące w rurce to rozumiem  Byłeś na naszej polibudzie? Jak tak to czy była już wtedy Wójcikowa z termy?
 Byłeś na naszej polibudzie? Jak tak to czy była już wtedy Wójcikowa z termy?



 
   
  


 Oczywiście zawór nie służy amatorom tuningu jednak takie są wymogi jeśli chodzi o ochrone środowiska.Niestety retoryka ża zatkanie kanału EGR da jakieś wspaniałe rezultaty jest nie zawsze słuszna bo takimi sposobami można wręcz obniżyć moc silnika i go nawet uszkodzić.
  Oczywiście zawór nie służy amatorom tuningu jednak takie są wymogi jeśli chodzi o ochrone środowiska.Niestety retoryka ża zatkanie kanału EGR da jakieś wspaniałe rezultaty jest nie zawsze słuszna bo takimi sposobami można wręcz obniżyć moc silnika i go nawet uszkodzić.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości