U mnie chyba (jeszcze) nie buczy, tylko klekota jak to klekot.
Możesz coś dokładniej opisać ?
Gdzie to buczenie wychwycić ?
mullann napisał(a):Jak grzałka może buczeć.....
Renault Polska w dn. 2.04.1020 godz. 17:49 napisał(a):Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pana maila informuję, iż w wypadku stwierdzenia przez Renault Polska wady fabrycznej auta w danej puli, pierwotny wlaściciel jest pisemnie informowany o konieczności stawienia się w Autoryzowanej Stacji Obsługi Renault w celu usunięcia usterki. Jesli Klient nie otrzymał takiego pisma bądź jest kolejnym właścicielam, po nr vin może sprawdzić w dowolnym serwisie Renault czy auto jest objęte akcją przywoławczą. W przypadku kiedy auto nie jest nią objęte lub serwis z jakiegoś powodu odmawia naprawy usterki, Klient ma możliwość zgłoszenia indywidualnej reklamacji, ponieważ satysfakcja Klienta nie jest Renault Polska obojętna.
Nie mamy możliwości zastosowania jednego szblonu dla wszystkich aut użytkowanych przez Klienta. Nie zawsze bowiem przyczyna wystąpienia usterki leży w taśmie produkcyjnej, a często w sposobie użytkowania auta przez Klienta. Dlatego też tak ważne jest w pierwszej kolejności zdiagnozowanie uszkodzenia w Autoryzowanej Stacji Obsługi Renault.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod numerem telefonu (+48 22) 575 99 99 – jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do soboty w godzinach od 08.00 do 20.00.
Z poważaniem,
Anna Kurpias
Dział Kontaktów z Klientami
Renault Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 13
02-674 Warszawa
tel.: +48 22 575 99 99
e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl
NIP 526-020-59-83
Sąd Rejonowy dla m.st.Warszawy XIII Wydz. Gospodarczy
KRS 0000121892
Kapitał zakładowy 4 773 000 PLN
----- Original Message -----
From: "Lucass" <blukas@poczta.onet.pl>
To: <Kontakt.KLIENT@renault.com.pl>
Sent: Thursday, April 01, 2010 10:50 AM
Subject: Awaryjne Kangoo II
lam3r napisał(a):Ja dzisiaj ponownie udałem się do ASO, celem ponownego zareklamowania wentylatora nawiewu. Pan Grzegorz (diagnosta), jak mnie zobaczył to... no cóż, wyglądał jakby mu się humor popsuł:-)
Oczywiście gadka szmatka, że to chyba "tak mają mieć" itp. W każdym razie powiedział, że się skonsultuje itp. Otwarłem kolejne zlecenie na naprawię i mam czekać... oczywiście zadzwonię sam:-)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości