






 
  



 , raczej na pewno...
, raczej na pewno...  , że to moduł sterowania zapłonem, taki mały dinx, który steruje kątem wyprzedzenia zapłonu w zależności od wielu czynników, głównie temperatury. Kiedy silnik jest zimny zapala ok, ale kiedy wyłączymy go lekko rozgrzanego, to już mogą być problemy przy ponownym zapaleniu. Jednak mogę się mylić, ale mamy speca od silników, co nie rajder...?
, że to moduł sterowania zapłonem, taki mały dinx, który steruje kątem wyprzedzenia zapłonu w zależności od wielu czynników, głównie temperatury. Kiedy silnik jest zimny zapala ok, ale kiedy wyłączymy go lekko rozgrzanego, to już mogą być problemy przy ponownym zapaleniu. Jednak mogę się mylić, ale mamy speca od silników, co nie rajder...?


Rafal napisał(a):no i nieśniertelny ( a właściwue śmiertelny) czujnik wału korbowego....
U mnie trzeba bylo tylko poprawis mu styk i problem nie wrocił!!!
 
   .
 .

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości