Nie wiem jak dużo jeździsz. Jeżeli te 2 tys to kwestia pół roku to można się zastanawiać. Ale jeśli 2-ch tygodni to już bym sie rozglądał za paskiem i osprzętem. Generalnie, pewnie przez te 2 kkm nic sie nie stanie ale w pierwszej kolejności udałbym się na spotkanie z kolegami z 3miasta żeby fachowymi oczami rzucili na stan paska. Może wówczas te 2 kkm rozciągną się do 20

. Najgorzej jest gdy nagle na drodze w nocy i w deszczu nadchodzi TEN kilometr i pasek idzie w diabły...

I silnik...
Zresztą przed wymianą innych podzespołów (np klocki ham.) też sprawdź ich stan. Bezwzględnie wymieniłbym filtry, bo ich stan trudno ocenić na oko jeśli nie są zajechane do końca.
Jeśli jeździsz na gazie zerknij też (w ks. serwisowej inst. gazowej) kiedy były wymieniane filtry gazu (fazy ciekłej i lotnej). Skontroluj (ewentualnie wymień) świece zapł. tzn stan i odstęp elektrod. Okresowej wymianie podlegają też przewody wysokiego napięcia (te od cewek do świec).
Przy gazie trzeba też pamiętać o okresowej regulacji luzu zaworów.
Wiem, że może to wyglądać przerażająco ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo
W każdym razie możesz na nas liczyć
