A tutaj instrukcja denontażu czujnka. Dotyczny roczkina 2003. (Testowane na właścicielu Torbacza).
<i>Najlepsze dojście jest od prawej strony. Trzeba odkręcić zbiornik płynu chłodzącego, odpiąć zapinki mocujące gumowe rury do tego zbiornika i położyć go na chłodnicy, z przodu. Nie ma konieczności spuszczania płynu.
Czujnik znajduje się dokładnie na środku, na dole, w skrzyni biegow. Jest osłonięty od lewej strony blaszaną osłonką. Trzeba ją zdjąć. Ona po prostu się wsuwa, wpina w obudowę czujnika. Sam czujnik to taki plastikowy element prostopadły, pionowy do skrzyni. Aby go dosięgnąć trzeba wsunąć rękę dość głęboko, poza łokieć.
Czujnik jest wpinany w korpus skrzyni i trzymają go tam dwa "wąsy" czujnika. Nie radzę się siłować podczas wyciągania go bo to kawałek plastiku. Do wypięcia potrzebny będzie boleć średnicy ok 4-6mm i długości ok 10cm. Ten bolec trzeba wsunąć w otwór tuż pod czujnikiem. Otwór jest w obudowie czujnika, tuż pod nim, w skrzyni biegów i można go wyczuć palcami. Wsunięcie ma na celu dociśnięcie jednego wąsa i w tym samym czasie należy wysunąć czujnik ze skrzyni. Problem jest taki, że można manipulować tylko jedną ręką i dość trudno równocześnie dociskać bolec i wysuwać czujnik. Ja akurat użyłem gładkiego końca wiertła 6mm, które wsunąłem w otwór i zaparłem o jakiś profil skrzyni. Gdy wiertło zablokowane dociskało zapinkę czujnika, wysunąłem czujnik.
Teraz wystarczy wypiąć przewody elektryczne. Można je też wypiąć przed wyjęciem czujnika</i>
I to tyle
Ale ten mój klamot nie działa i muszę chyba kupić nowy
