


korabl napisał(a): (...) Nie dość ,że musisz zwracać uwagę na minimalną wysokość w bramach i pod wiaduktami, to auto jest bardzo podatne na boczne podmuchy wiatru.




Adro napisał(a):korabl napisał(a): (...) Nie dość ,że musisz zwracać uwagę na minimalną wysokość w bramach i pod wiaduktami, to auto jest bardzo podatne na boczne podmuchy wiatru.
Nie przesadzaj. Kangur z rowerem na dachu nie jest wyższy od TIRa, a te jakoś jeżdżą i pod wiaduktami i pod mostami.



 . Rowery są schowane wza samochodem nie dają dużego oporu . Spalanie i prędkość nie odbiega od normy
 . Rowery są schowane wza samochodem nie dają dużego oporu . Spalanie i prędkość nie odbiega od normy  . Dostęp do bagażnika mam przez tylną kanapę. Oczywiście jest tylko potrzebny w podróży. Jest jeszcze inna zaleta jak zdejmę rowery to zdejmuję bagażnik i spokój. Natomiast nie rozumiem
 . Dostęp do bagażnika mam przez tylną kanapę. Oczywiście jest tylko potrzebny w podróży. Jest jeszcze inna zaleta jak zdejmę rowery to zdejmuję bagażnik i spokój. Natomiast nie rozumiem  waszych problemów z rozstawem poprzeczek na dachu
  waszych problemów z rozstawem poprzeczek na dachu  
   . U mnie jest wąsko. Tylna poprzeczka jest na wysokości początku tylnego bocznego okna. Wszystko pasuje.
 . U mnie jest wąsko. Tylna poprzeczka jest na wysokości początku tylnego bocznego okna. Wszystko pasuje.



komor napisał(a):Witam osobiście ćwiczę bagażnik na hak na trzy rowery Thule. Uważam że jest to najlepsze rozwiązanie. Rowery są schowane wza samochodem nie dają dużego oporu . Spalanie i prędkość nie odbiega od normy
. Dostęp do bagażnika mam przez tylną kanapę. Oczywiście jest tylko potrzebny w podróży. Jest jeszcze inna zaleta jak zdejmę rowery to zdejmuję bagażnik i spokój. Natomiast nie rozumiem

 
 



 
 
 
   


 I jak tak popatrzyłem to w razie czego dwa duże i jeden dziecinny spoko wejdzie.
 I jak tak popatrzyłem to w razie czego dwa duże i jeden dziecinny spoko wejdzie. 
 
  


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości