przez MK piątek, 23 września 2005, 06:39
Witaj

Napisz coś więcej o sobie.
Jeżeli chodzi o turbinę(napisz co sie stało-zatarła się?) to musiał być:
- przypadek
- brak oleju
- niewłaściwy olej (dużo gorszej jakości niż zaleca producent)
- złe obchodzenie się z silnikiem

po jeździe z wysokimi prędkościami obrotowymi musisz pamiętać o tym aby (silnik) turbina "ostygły" na wolnych obrotach przez 1-2 minuty, jeżeli wyłączasz go natychmiast to odcinasz dopływ smarującego i
chłodzącegooleju od turbiny,która mocno rozgrzana ulega szybszemu zużyciu.
Wtryski

było "kilka" głośnych(bo na gwarancji RENAULT nie chciał wymieniać) zatarć wtrysków w dci. Powodem było fatalne paliwo ze stacji "pod muchomorkiem" lub tych szczególnie "obrotnych".Jeżeli będziesz tankować na dobrych (w miarę bo nigdy nie masz pewności) stacjach to problem nie będzie istniał.Zalecałbym częstrzą niż w instrukcji wymianę filtrów paliwa i powietrza (zanieczyszczone powietrze także przyspiesza zużycie silnika).
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50
CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!