 przez Mascot  poniedziałek, 5 grudnia 2016, 21:12
przez Mascot  poniedziałek, 5 grudnia 2016, 21:12 
			
			W których przewodach miałeś powietrze ?
Jak mówi Łukasz - końcówki na wężach, było bardzo łatwo uszkodzić ! Po jakimś czasie, plastik od zabezpieczenia - ten kolorowy - kruszył się, i rozpadał, co skutkuje brakiem, mocnego trzymania króćca na filtrze. Piana w przewodach, nie bierze się znikąd.
Problemem w Kangoo, jest brak możliwości dokupienia samych przewodów wraz z króćcami - np. odcinek od pompy wysokiego ciśnienia do gruchy, albo od połowy drogi do baku, do gruszki. W Megane II są np. szybko złączki, co pozwala na wymianę poszczególnych fragmentów układu paliwowego.
			Kangoo 1.5 dCi ( 85km ) Helios 2007, niebieski Menthe TE J42 
Zadomowiony - 22.06.2012 (  235 595 km )
Druga belka wjechała pod budę - 15.11.2019 ( 330 450 km )
100 000 km z kangurem - 30.05.2020 ( 335 595 km )