Zmieniam silnik z 780 na 634 i mianowicie nie obeszło sie bez problemow .... na wstępie kolektor ssący nie pasuje wiec ... został
 skrzynia pasuje ale tylko połowicznie ponieważ jest inna miska olejowa ale to tez do przeskoczenia ... Najgorszy problem z ktorym niewiem jak sobie poradzić to ecu i wiązka. w 780 był simens  ( jedna podłużna wtyczka do ecu) dwie cewki zapłonowe. w 634 jest pojedynczy moduł zapłonowy (inna wtyczka
 skrzynia pasuje ale tylko połowicznie ponieważ jest inna miska olejowa ale to tez do przeskoczenia ... Najgorszy problem z ktorym niewiem jak sobie poradzić to ecu i wiązka. w 780 był simens  ( jedna podłużna wtyczka do ecu) dwie cewki zapłonowe. w 634 jest pojedynczy moduł zapłonowy (inna wtyczka  ) i teraz pytanie czy da rade przerobić istniejaca wiązkę czy trzeba wymieniac sterownik + wiązke.
 ) i teraz pytanie czy da rade przerobić istniejaca wiązkę czy trzeba wymieniac sterownik + wiązke.Byc moze ktos robił taki zabieg i np. wsadził dwie cewki z 780 do 634 ew. może ktoś ma schematy tych dwóch wiązek i można je porównać...
dodam jeszcze tylko tyle że znalazłem na necie ze ten starszy ecu sterował i 780 i 634 (podobno) i wychodziły dwie wiązki pod jedna/dwie cewki. ale czy to prawda ?


