Witam .
Wygląda  to tak :
Kluczyki  sprawiają  całkiem  pozytywne  wrażenie i  nie'' zalatują  lipą '
Groty założyłem z  moich kluczyków , wolałem  nie  ryzykować  dorabiania .
Przełożyłem też  transpondery do immo  i  to tyle ,  wszystko wygląda rasowo , prawie  jak  oryginał . 
Jeśli  chodzi  o  podłączenie  to  wykorzystałem jako  ściągę relację  kolegi     
viewtopic.php?f=77&t=9517.
Jeden  problem z  którym nie  mogłem sobie poradzić to  podłączenie  sygnału do  kierunkowskazów . PO  podpięciu  przewodów z  centralki  do  kierunkowskazów niby  wszystko  działa , jest sygnalizacja  zamknięcia  jedno  mignięcie   i  otwarcia dwa mignięcia , fajnie ale ....po  włączeniu  kierunku  lewego  bądż  prawego załączają  się  światła awaryjne .
  Próbowałem  wszystkiego  , nawet  podłączyłem się  bezpośrednio  do  żarówek  i  zawsze to samo .  Z  centralki wychodzą  dwa przewody  do kierunków , lewy i  prawy ale  widocznie  gdzieś  w  środku  są  zwarte . No  cóż , nie  można  mieć  wszystkiego za  80 zł . 
Nie  miałem też  czasu  na  ewentualną  reklamację bo  musiałem  szybko ''teleportować ''  się  do  Szwecji . 
Olałem to  .
 Może  ktoś  będzie miał  pomysł  lak  to  zrobić oby  działało ???? 
 Nowa  centralka  nie  współpracuje  też ze  światłem  w  kabinie ale tego  się  spodziewałem .
Poza  tym  na  razie  wszystko  działa.  
 
   
  
1.4  wypasiony silver .   rocznik  2002. Fantastik  sam plastik .