Instalacja podciągnięta bez demontażu boczków. Tak jak wspomniałem we wcześniejszym poście kostki łączenia drzwi ze słupkiem są inne w przed i po liftowym skoczku. Załatwiłem sobie wtyczki od meganki - potrzebowałem tylko piny z kablami, choć wtyczki są takie same, ale inny rozstaw pinów. W moim przypadku instalacja fabryczna jest kompletna czyli jak ktoś ma wtyczkę do joysticka to wystarczy dołożyć po cztery piny z kablami do lewych i prawych drzwi. W lusterku jest piąty pin czyli masa grzania. Z racji tego, że nie zdejmowałem tapicerki, a masa oryginalnie jest w wiązce w drzwiach, podpiąłem ją do jednej ze śrub lusterka - drzwi mają masę. Po wyjęciu gumowej przelotki z drzwi i odkręceniu lusterka wsunąłem moją wiązkę w peszlu.
Stare lusterka są przykręcane nakrętkami, a po liftowe śrubami M5 z normalnym gwintem - taka mała informacja

Na razie i tak zakręciłem stare zwierciadła, bo czekam na kuriera z drugim lusterkiem no i trzeba będzie oba pomalować. Spray dobrany już mam.
Teraz pytanie..... Czy wychylając joystick do góry, lusterko ma iść na asfalt / na dół w chmury, w lewo na zewnątrz auta / w prawo do wewnątrz ???
Inaczej się nie da połączyć, a wydaję mi się to trochę dziwne... Gdyby nawet z Anglika było lusterko czy joystick to chyba jedno i to samo?.....
Moderacja mnie okrzyczy

.....wiem... piszę o elektryce w dziale o ogrzewaniu, ale jak już zacząłem z pytaniem o ogrzewaniu, a skończyłem na pełnej elektryce to myślę, że nic się nie stało...
