Od razu piszę - nie wiem. Ale ten silnik przy swojej mocy w kangurze 80 kucy nie będzie miał wielkiego ciśnienia ładowania. Niestety to bardzo rzadki silnik w kangoo, ma go tylko 4x4 (jeżeli nie ma benzyny, a ta jest popularniejsza), stąd i informacji o nim u nas możesz zdobyć raczej mało... Prędzej u laguniarzy ewentualnie użytkowników volvo.
przez halski26 poniedziałek, 11 czerwca 2012, 17:41
ok juz wiem ile powinno ladowac turbo w mojej wersji silnika. Kupilem tez miernik doladowania - podpiac go mozna na wezyk przy dolocie wiec problemu nie ma - laduje tyle ile ladowac powinno (spiete krotkim wezem) teraz chce to przeniesc do srodka - ktos poradzi jak najleiej przelozyc wezyk z komory silnika do kabiny, tak by wychodzil gdzies przy szybie od strony zegarow? Z elektryka sobie powinienem poradzic (minus, plus i kabel na wlacznik pozycyjnych jako podswietlenie)
Fabrycznie masz gumowy korek po lewej stronie podszybia, którym idą do kabiny wszystkie przewody, jednak jak będziesz przebijał go pod wężyk to będziesz musiał potem całość dobrze uszczelnić - mnie się ta sztuka nie udaje od 3 lat i stale mam wodę pod dywanikiem...
przez halski26 poniedziałek, 11 czerwca 2012, 20:39
ok, dzieki za info - jutro zabieram sie za montowanie zegara. sie zmontuje, pokaze na zdjeciach jak sie prezentuje. przy okazji robienia urwanej dzwigni od nawiewu srodkowego zrobie i uszczelnienie gumowego korka...