Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Moderatorzy: Wiz, Marek_Bielsko

Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Postprzez Boczo sobota, 1 października 2011, 13:28

Witajcie,
Kangoorek w ciagu roku zrobil u mnie 60 tys km podnoszac swoj przebieg o 100% i chyba sie zmeczyl:)
Narazie psul sie baaaardzo zadko ograniczjac sie do rzeczy eksploatacyjnych ale zaczelo mnie cos ostatnio martwic.

Od poczatku w samochodzie dosyc ciezko chodzil pedal sprzegla a przy koncu wciskania mialo sie wrazenie jakby linka zacinala sie w pancerzu. Czytajac na forum o ciezko pracujacych linkach nie szukalem problemu na sile.
Od poczatku byl tez drobny problem ze jadac rowniotko z predkoscia 60 km/h samochod jakby poszarpywal ale poprostu jezdzilem o 5 km/h szybciej:)

Ostatnio pojawil sie problem ktory jednak zaczal mnie martwic a mianowicie jesli samochod stoi z puszczonym sprzeglem silnik dziwnie klekocze i czasami wystarczy wcisnac pedal sprzegla na sekunde i dzwiek ustaje a czasami nie. Z wcisnietym sprzeglem silniczek pracuje cichutko.
Mechanik powiedzial zebym szykowal z 2 tys zl na wymiane sprzegla i kola dwumasowego ale czy napewno to to i czy ewentualna jazda z tym moze cos dodatkowego zepsuc??

Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.
Renault Kangoo 1,5 DCI 65KM 2003 Dlaczego jezdzi tak duzo zoltych Kangorow? Bo sa najladniejsze:D
DODGE RAM HEMI Big Horn 2008
TRABANT 601S 1984
Boczo
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 16
Dołączył(a): środa, 25 sierpnia 2010, 00:35
Lokalizacja: Kluczbork woj. Opolskie

Re: Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Postprzez branio sobota, 1 października 2011, 15:39

Zmień !!!!! mechanika
Sprzęgło 300, wymiana 300
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3959
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 01:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Postprzez gre81 niedziela, 2 października 2011, 09:04

Koło dwumasowe- to ono tam jest ??? wydaje mi się że nie ma, ale mogę się mylić.
Kangoo 1.5 dCi 80KM 2003, biały. już go nie ma
Kangoo 1.5DCI 105KM(teraz 125 kucyków) 2009, żółty jak słońce.
Moje miasto Łódź.
Avatar użytkownika
gre81
Kangoomistrz 2010
Kangoomistrz 2010
 
Posty: 351
Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2008, 12:43
Lokalizacja: Łódź

Re: Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Postprzez Lucass niedziela, 2 października 2011, 10:08

Nie ma.
A jesteś pewny że te odgłosy to z silnika, a nie ze skrzyni?
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 9523
Dołączył(a): czwartek, 29 czerwca 2006, 00:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Postprzez MK poniedziałek, 3 października 2011, 07:30

Zmień !!!!! mechanika :!: :!: :!: :!:
Pozdrowienia Marcin
Kangoo I 1,5dCi 65KM HELIOS 2003r. srebrny met.
Citroen C2 1,4 8v 75KM 2004r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 110KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 2010r. srebrny met

MAM PRACĘ NA 3 LATA
Porzuciłem akordeon, a szkoda
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1850
Dołączył(a): wtorek, 25 maja 2004, 00:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Re: Sprzeglo?? Kolo dwumasowe?? jezdzic naprawiac??

Postprzez Boczo wtorek, 4 października 2011, 12:38

szczerze to moze i ze skrzyni ale stuka w ytm pracy silnika tylko z puszczonym sprzeglem klekot jest glosniejszy, moze faktycznie dokladniej byloby gdybym napisal ze dzwiek dochodzi z komory silnika a nie z silnika:)

chyba zaczne od sprzegla tylko sie zastanawiam czy robic juz czy chwile poczekac bo sprzeglo dziala jeszcze w miare ok, hmm



Pisz zgodnie z zasadami pisowni! /MOD
Renault Kangoo 1,5 DCI 65KM 2003 Dlaczego jezdzi tak duzo zoltych Kangorow? Bo sa najladniejsze:D
DODGE RAM HEMI Big Horn 2008
TRABANT 601S 1984
Boczo
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 16
Dołączył(a): środa, 25 sierpnia 2010, 00:35
Lokalizacja: Kluczbork woj. Opolskie


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości