Witam w moim kangoo po zatankowaniu "dobrego paliwa na pewnej stacji" padł elektrozawór kąta wyprzedzenia wtrysku zacinał się ( wserwisie 750PLN, a zamiennik 380PLN) silnik już nie szarpał lecz czasem metalicznie dzwonił, a jak dzwonił to i dymił na biało i na wolnych obrotach zapalała się lampka "awaria układu wtryskowego"mechanik nie mógł się połączyć swoim komputerem z kompem silnika (miało kosztować 50PLN nie było połączenia nie było zapłaty) i został mi tylko serwis koszt diagnozy 100PLN+VAT i teraz zaczyna się najciekawsze swierdzono awarię wtryskiwacza sterującego(850PLN),awarię zaworu ERG(tez coś w tych granicach)i pada pytanie czy będziemy naprawiać poprosiłem o wycenę usługi części + robocizna (roboczogodzina70PLN+VAT
)1900-2100PLN
nastapiły wymiany zdań, a ja dostałem olśnienia przeciez wszystkie te przewody łączą się w tej złączce koło pompy wtryskowej a była rozpinana do wpięcia elektrozaworu, wyczysciłem OK
.A na stronie reno jest podany numer tel w sprawach spornych, jakosci obsługi komunikat w słucawce rozmowa nagrywana, bardzo miły Pan zadał kilka pytań dotyczących problemu,przeprosił,przysłał e-mail.
F8Q 1,9/65/ 283 kkm, 1999r GRIS FJORD MET. 2CT (920) klima,relingi,zahaczony,CB,naklejki klubowe, Leichtmetallfelgen