W 1.4 8V jest silnik robiony przez Airpax dla Magneti Marelli lub VDO (Siemens) ten ostatni może mieć oznaczenie D5177 a to co jest po nim (poniżej) wg mnie nie ma znaczenia (w VDO).
 Sprawny silnik krokowy używany ok 100zł, nowy w detalu ok 200zł.

 wykręcasz silniczek
 

 uważasz na oring
 

 dokładnie mierzysz i zapisujesz odległość główki od obudowy silniczka
 

 odciągasz metalową rurkę i wykręcasz aluminiwy pręt z główką
 

 wsadzasz wszystko do beznzyny ekstarkcyjnej i wielokrotnie płuczesz przy pomocy strzykawki
 

 przez chwilę suszysz na słoneczku
 

 wkręcasz pręt z główką na odpowiednią głębokość
 

 składasz
 

 włączasz zapłon, ale nie uruchamiasz silnika
 

 wyłączasz zapłon, ponownie włączasz i uruchamiasz silnik
 

 masz 50% szans, że udało Ci się go uratować
Do mycia używałem wanny ultradzwiękowej i benzyny. Mozna też użyć izopropanolu 

  U mnie pomogło tylko za pierwszym razem...  
