Spierałbym się. Po co nadmuch i ogrzewanie? Chyba po to, żeby się termostat nie otworzył i płyn nie poszedł do chodnicy. A ewentualne powietrze z chłodnicy nie uciekło do zbiornika wyrównawczego.redondo00 napisał(a):ale instrukcja raczej taka ze wlewamy plyn i wlaczamy silnik i Nadmuch w srodku na max obroty i max temp
Instrukcja mówi trochę co innego:
- odpowietrzyć śrubami odpowietrzającymi
- odkręcić korek zbiornika wyrównawczego
- uruchomić silnik, obroty w okolice 2000 i odczekać aż włączy się wentylator chłodnicy.
- ewentualnie uzupełnić płyn
- zakręcić korek zbiornika wyrównawczego






 Powrót do garażu, maska w górę, odkrecamy odpowietrznik i lejemy płyn. Po osiągnięciu temperatury otwiera sie termostat, co pozwala nam zalać układ już do pełna, do momentu gdy płyn nie zacznie wylewać sie przez odpowietrznik znajdujący się najwyżej.
 Powrót do garażu, maska w górę, odkrecamy odpowietrznik i lejemy płyn. Po osiągnięciu temperatury otwiera sie termostat, co pozwala nam zalać układ już do pełna, do momentu gdy płyn nie zacznie wylewać sie przez odpowietrznik znajdujący się najwyżej.