 przez ZygaF  piątek, 23 września 2016, 20:12
przez ZygaF  piątek, 23 września 2016, 20:12 
			
			Stopień sprężania, ciśnienie sprężania, komora spalania itp. - definicje  tych pojęć poda "wujek Google". 
Sprawdź czy kanały olejowe w głowicach są w identycznych miejscach. Czy skok zaworów jest taki sam (żeby nie było kolizji zawór/tłok).
Komora spalania głowicy silnika 1,6 powinna mieć większą objętość niż w 1,4 (choć nie koniecznie).
Czyli ciśnienie sprężania możesz mieć mniejsze. 
Jest prosty sposób na zmianę ciśnienia sprężania: tzw. splanowanie głowicy zwiększa stopień sprężania, założenie dodatkowej uszczelki pod głowicę zmniejsza stopień sprężania.
Życzę udanej przeróbki.
			Renault Kangoo 1,2 16V 2002r. manual. klima.
VW Passat b4 kombi GT 2,0  8V +LPG 1996r.