Strona 3 z 3

PostNapisane: środa, 17 listopada 2004, 18:09
przez Rafal
niestety, byłem ostatnio na regulacji (po 1500km) i moge polecic Ci jedynie majstrów którzy robią to metodą prob i błędów.
Niestety specjaliste w dzisiejszych czasach to ze swieca szukac, a jeszcze uczciwego...to ho ho
pozdrawiam, shoem i zycze powodzenia
acha, mi sie wydaje ze na gazie moc jest "piczy kłak" mniejsza i to jest tylko powodem spadku Vmax.

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 08:23
przez shoem
...wczoraj zrobilem pierwszą większą traskę na lpg Słupsk-Łódź-Starogard-Słupsk (razem jakieś ok 1000km) i pomijając deszczyk i wiaterek :D jestem mile zaskoczony, pod Toruniem złapałem 160km/h i to bez wysiłku, a na trasie utrzymanie 130, 140 nie stanowiło problemu... ale dopiero po przejechaniu jakieś 300 km. Wydaje mi się że samochód używany na krótkich trasach musiał się po prostu rozruszać. :lol:
niestety spalanie wyszło w granicach 10l/100. Ale ogólnie zadowolony jestem z mojego kangurka bo myślałem że będzie gorzej.

PostNapisane: piątek, 19 listopada 2004, 08:26
przez shoem
...a wracając do specjalistów.... mam jakiś niesprawdzony namiar w gdyni jak sprawdzę to dam znać
Pozdrawiam

PostNapisane: środa, 1 grudnia 2004, 21:29
przez Rafal
a mi spalanie roslo nawet do 13 litrow na trasie (110km/h) po regulacji spadlo do 9,4 9,5 i 9,7 w miescie. Nie jestem zadowolony z tego, ani z tego ze max predkosc to 140, czasem szapie przy przyspieszaniu no i ostatnia 1/3 zbiornika gazu jade z moca malucha