Strona 1 z 4

ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: środa, 3 marca 2010, 19:26
przez kaka01
Zaaplikuje mu nowy silnik 1.6 16V 110KM . na przyszłosc zastanawiam sie nad czyms w polsce rzadko spotykanym e-turbo -> zapraszam do dyskusji !
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Electric ... 4cede9fba5 to jest najtansza wersja ,znalazłem w stanach do 350 $ ,ta za 350$ ma niby dmuchac do 1 bara co jest już dośc wysokim cisnieniem :)
Pozdrawiam Michał!

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: środa, 3 marca 2010, 19:47
przez kaka01
i kangur na lato dostanie czarne felgi oz racing prawdopodobnie :)

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: środa, 3 marca 2010, 20:22
przez AdiK
Dyskusję to można zacząc ale dopiero od 2.0.

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: środa, 3 marca 2010, 20:25
przez Wiz
I tymi swietymi slowami zakonczylbym potencjalna dyskusje :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: czwartek, 4 marca 2010, 01:04
przez kaka01
nie stac mnie póki co na 2.0 ale wszystko z czasem :)

btw. ostatno ogladałem taki silnik na żywo i gdybym miał pieniadze ,swap to około 7000zł (silnik skrzynia,wiazka,komp,wydech ect.)to bym go zrobił bo wszelkie mocowania sa takie same jedynie półoski sa troszke dłuższe.

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: czwartek, 4 marca 2010, 16:56
przez Szumak
kaka01 napisał(a):na przyszłosc zastanawiam sie nad czyms w polsce rzadko spotykanym e-turbo -> zapraszam do dyskusji


1. wytłumacz mi w jaki sposób komputer dobierze skład mieszanki jeśli na wejściu będzie miał inne parametry ciśnienia niż założone?
2. silnik elektryczny obraca się ze stałą prędkością, czyli wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika spalinowego ciśnienie początkowe będzie spadać a w silnikach z kompresorem mechanicznym chodzi o to by wydatek kompresora zwiększał się wraz ze wzrostem zapotrzebowania,
3. w tych najtańszych rozwiązaniach 2-3 PSI zaledwie równoważy straty na filtrze powietrza i/lub przewodach doprowadzających,
4. rozwiązanie jest bzdurne i nie warte tych 40$ a już na pewno nie 350$ co nie znaczy, że uważam, iż nie warto zupełnie się tym pobawić w rozsądnym finansowo zakresie

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: czwartek, 4 marca 2010, 20:22
przez kaka01
1.przepływomierz ? (w ostatecznosci zmiana map paliwowych w kompie)
2.te droższe niż 30$ maja opcje zwiekszania obrotów silnik elektrycznego wraz z obrotami silnika.
3.fakt ale zawsze coś
4.niewiem ,dlatego chciałem rozpoczac dyskusje na ten temat skoro w usa montuja to do aut od ponad 10 lat to musi to coś dawac :)

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: czwartek, 4 marca 2010, 20:38
przez Lucass
A skąd wiesz, że montują akurat TO i od 10-ciu lat?
Wiesz, nie wszystko co jest napisane musi być od razu prawdą... ;)

Podejrzewam, że bezpieczniej (z punktu widzenia silnika - nie ruchu drogowego) i taniej było by zrobić swap na F4R

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: piątek, 5 marca 2010, 00:10
przez kaka01
Lucass napisał(a):A skąd wiesz, że montują akurat TO i od 10-ciu lat?
Wiesz, nie wszystko co jest napisane musi być od razu prawdą... ;)

Podejrzewam, że bezpieczniej (z punktu widzenia silnika - nie ruchu drogowego) i taniej było by zrobić swap na F4R


mój znajomy z usa pracuje w firmie tuningowej na west coast , znajomy znajomy nie przez internet. napewno na polskie realia taniej jest zrobic swap.

Re: ponieważ nie chce sie rozstawc z kangurem to...

PostNapisane: piątek, 5 marca 2010, 07:19
przez dempsej
Na polskie realia taniej jest zmienic samochod ;)
Ale jak sie bawic, to F4R, a potem mozna dogrzebac jakies turbo.
Walcz, bedziesz pierwszy ;)