Strona 1 z 5

[b]sprężyny obniżające zawieszenie KASIS[/b]

PostNapisane: poniedziałek, 15 listopada 2004, 21:36
przez tusin
czy ktos z was ma sprężyny KASIS?
gdzie one są produkowane?
jak z ich jaością czy są twardsze od H&R czy bardziej miękkie itp

warto w nie zainwestowac?

szczerze mowiac to pierwszy raz w zyciu spotkałem sie z ta firma , ceny maja ciekawe ale czy to nie przypadkiem jakas manufaktura??
H&R -30mm progresywne na przód około 710 PLN
KASIS -40 mm progresywne 420 PLN

jak pytałem o tuning u jędrasika w łodzi to powiedziałmi ze oferują KASIS + usługa przestawienia zawieszenia na drążkach skrętnych z tyłu.
wychodzi to u nich jakos tak 440 KASIS u jędrasika + 150 wymiana + chyba 250 pln za przestawienie na drążkach skrętnych.

czyli tak mniej więcej

kasis + wymiana + przestawienie tyłu jakies 840 PLN + targowanie :), to tyle ile za same H&R... ale czy ktos cos słyszał o tych spręzynach??


jesli macie inne modyfikacje w zawieszeniu to dajcie znac
pozdrawiam
tusin

PostNapisane: środa, 17 listopada 2004, 09:57
przez broda
Witaj :lol:

Powiedz mi o ile chcesz kangura ogniżyć. Zastanawiam się również nad obniżeniem. Daj znać jak to zrobisz jakie są twoje wrażenia, jak się prowadzi, i czy jest twardze zawieszeczenie poprzez obniżenie.

Pozdrawiam

PostNapisane: środa, 17 listopada 2004, 11:17
przez tusin
omysłkowo napisałem w pierwszym poście ze spręzyny kasis sa do zamontowania w firmie JĘDRASIK - to pomyłka przepraszam

Oczywiście chodziło o firmę która profesjonalnie zajmuje się renault: http://www.jaszpol.com.pl - dealer renault + dział tuningu.

sprężyny + wymiana + obniżenie drążka skrętnego potwiedzili mi cenę 750 PLN za całość.

to chyba atrakcyjna cena biorąć pod uwagę ze sprężyny H&R kosztują 702,61 pln (http://www.sklep.tuning.pl)
http://www.sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=82593
no i jesli do tego doliczymy wymiane + obnizenie na drążkach skrętnych to mamy jakies 300 PLN więcej.

Kasis jest nową marką na polskim rynku (korzysta z technologii Supersporta)
z tego co sie doczytałem na stronach supersporta to utwardzaja zawieszenie o około 30% - no i sa progresywne :D

jak je zamontuje to chetnie się podzielę uwagami.

p.s.
poprzednio miałem lanos w ktorym miałem zprężyny EIBACHA i samochod miał rewelacyjną trakcje. Szczegolnie przy max predkosciach jechał jak po szynach. Tamte sprężyny obniżały go o 30mm i dawało sie jezdzic bez problemu, trzeba było tylko uważać na krawężniki przy parkowaniu.
Kangoo jest wyższe wiec obniżenie go o 40 mm nie powinno utrudniac zycia, szczegolnie ze ja nie zamierzam nim duzych ładunków wozić.

pozdrawiam
tusin

no i obniżyłem kangoora

PostNapisane: środa, 9 lutego 2005, 15:18
przez tusin
witam wszystkich
kiedys napisałęm w tym poście że chciałem obniżyć kangoora. NO I SIE UDAŁO.
Teraz przod poszedł 40mm w dół a tył na belce skretnej z tyłu tyle ile sie dało, około 30 mm.
Wrażenia z jazdy:
- prowadzenie o niebo lepsze. Na oryginałach prz 160 km/h samochod zachwywał sie dosc niepwewnie. Teraz jest ***. Nawet przy max prędkosci nie czuje się niepewności.


jesli ktos ma jakies pytania o koszty itp to za całość z wymianą zaplacilem u dealera renault w łodzi - JASZPOL 750 pln.
naprawde polecam.

- jeden mały jak dla mnie minus to ze jak parkuje to musze uważac na krawężniki. A tam gdzie się nie da wjechac przodem bo za nisko to parkuje TYŁEM bo jest wyżej :D [/b]

PostNapisane: środa, 9 lutego 2005, 18:47
przez _ONE_
Amorki masz olejowe czy gazowe?

PostNapisane: czwartek, 10 lutego 2005, 07:48
przez tusin
no własnie na razie wszystko standard (amortyzatory) ale w planach mam zamienniki.
niestety kangoor to takie stworzenie ktore nie ma sprężyn z tyłu.
O ile przod zachowuje sie poprawnie (progresywnie) to tyl jest nadal serią obniżoną jedynie na belce. :cry:
Mysle ze tę sytuacje można by poprawic montując jakies lepsze amortyzatory z tyłu.
Czy ktoś z was montował juz "twardsze" amortyzatory do kangoo?

PostNapisane: czwartek, 10 lutego 2005, 08:15
przez _ONE_
Ja właśnie jestem przed kompleksową wymianą zawieszenia z przodu, ale tył jest w planach za jakiś czas... zakładam gazowe Sachsy. Już nie mogę się doczekać :D :D :D Mam już dosyć olejowego huśtania :D :lol: :lol: :lol:

PostNapisane: czwartek, 10 lutego 2005, 08:24
przez tusin
tak standardowe amortyzatory to dziadostwo :(
a w jakiej cenie znalazłeś gazowe Sachsy? szukałeś też innych producentów KYB czy inne?

PostNapisane: czwartek, 10 lutego 2005, 08:36
przez _ONE_
Zapraszam do działu sprzedam :D
Jeżeli chodzi o Kayabę to mam mieszane uczucia... ale Sachs moim zdaniem jest najlepszą firmą jeżeli chodzi standardowe produkty i te dla bardziej wymagających (seria Advantage i Unlimited). Bilstein niestety nic nie robi do Kangoo, a szkoda bo oni mają serię B, w której są wszystkie możliwe typy amortyzatorów od tych dla kapeluszników do wyczynowych.

PostNapisane: czwartek, 10 lutego 2005, 09:38
przez broda
Cześć Tusin !

jak byś mógł to podeslij fotki do galerii obniżonego kangoo, też się interesuję obniżeniem. Jak byś mógł to zmierz mi wysokość siedzenia kierowcy od podłoża mam na myśli np. asfalt. Wsiadając z wózka inwalidzkiego chciałbym wiedzieć o ile siedzisko jest niżej wówczas łatwiej mi wsiąść czy wózek wrzucić z tyłu do paki.
Czy można się z toba porozumieć np. przez gg, skype, czy komórkę podaję ci mojego e-maila: domchemika@o2.pl. Mam kilka pytań a łatwiej by się porozumieć bezpośrdnio nieraz w Warszawie bywam to byśmy się może spikneli co ty na to? i na żywca zobaczyć twoją przeróbkę.
Pozdrowienia