Strona 1 z 2

Szpera

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 09:32
przez Bullitt
Porozmawiajmy na ten temat. Kto się przymierza, może ktoś już zamontował w Torbaczu.*


*Temat zainspirowany rozmową z pewnym miłym klubowiczem z Wrocławia

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 10:31
przez kavka
Żeby driftowac na wstecznym ?? :lol: :wink:

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 10:35
przez Bullitt
Żeby chciał przyspieszać na wyjściu z zakrętu.

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 16:44
przez Masaccio
Było już o tym na forum. Wyszło, że się nie opłaca :)

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 16:49
przez Bullitt
To akurat sprawa względna, sa tacy co oddaliby lewa nerkę :lol: :lol: :lol:

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 17:51
przez Lucass
Bullitt napisał(a):To akurat sprawa względna, sa tacy co oddaliby lewa nerkę :lol: :lol: :lol:

Gdyby była odłączalna... hmmm... :roll:

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 17:55
przez Bullitt
Szpera czy nerka? :lol: Bo nie mówimy tu o 100% blokadzie mechanizmu różnicowego. 25-30% naprawde duzo daje.

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 18:17
przez Lucass
Bullitt napisał(a):Szpera czy nerka?
:lol: :lol: :lol:
Bullitt napisał(a):25-30% naprawde duzo daje

Czyli coś w rodzaju sprzęgła wiskotycznego w mechanizmie różnicowym...?

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 18:41
przez Bullitt
Toż właśnie jest w mechanizmie różnicowym. Najczęściej jest cierna - płytkowa.

PostNapisane: piątek, 25 stycznia 2008, 19:05
przez Lucass
Możliwe do adaptacji w skoczku czy cała skrzynia do wymiany...?