Strona 1 z 2
Szpera
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 09:32
przez Bullitt
Porozmawiajmy na ten temat. Kto się przymierza, może ktoś już zamontował w Torbaczu.*
*Temat zainspirowany rozmową z pewnym miłym klubowiczem z Wrocławia
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 10:31
przez kavka
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 10:35
przez Bullitt
Żeby chciał przyspieszać na wyjściu z zakrętu.
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 16:44
przez Masaccio
Było już o tym na forum. Wyszło, że się nie opłaca
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 16:49
przez Bullitt
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 17:51
przez Lucass
Gdyby była odłączalna... hmmm...
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 17:55
przez Bullitt
Szpera czy nerka?
Bo nie mówimy tu o 100% blokadzie mechanizmu różnicowego. 25-30% naprawde duzo daje.
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 18:17
przez Lucass
Bullitt napisał(a):Szpera czy nerka?
Bullitt napisał(a):25-30% naprawde duzo daje
Czyli coś w rodzaju sprzęgła wiskotycznego w mechanizmie różnicowym...?
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 18:41
przez Bullitt
Toż właśnie jest w mechanizmie różnicowym. Najczęściej jest cierna - płytkowa.
Napisane:
piątek, 25 stycznia 2008, 19:05
przez Lucass
Możliwe do adaptacji w skoczku czy cała skrzynia do wymiany...?