Kangoo 1998 swap

czyli wszystko na temat tuningu mechanicznego i optycznego

Kangoo 1998 swap

Postprzez wiktor653211 wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:21

Witam za miesiąc dostanę prawo jazdy i co się z tym wiąże mam dostać kangoo rocznik 98 i chciałem uczynić z niego sleepera, czyli z zewnątrz zwyczajny samochód a w środku jakieś 250-350 km .Może ktoś miał z tym doczynienia z góry dziękuje.A i osoby mówiące że się zaraz zabije i wgl proszę odpuścić startuje w wyścigach 400 konną astrą :)
wiktor653211
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 1
Dołączył(a): wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:13

Re: Kangoo 1998 swap

Postprzez Marek_Bielsko wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:42

Użytkownik dostawca robił swap na silnik z clio RS, ale on miał kangoo 4x4. Możesz poszukać jego postów.

Jaki chcesz tam wstawić silnik i jak to sobie wyobrażasz przy takim lipnym zawieszeniu (którego nie da się zmienić)? :lol:

Nie mówię, że się zabijesz, tylko że kangoo to jest badziewie jeśli chodzi o trakcję i moc już na poziomie 100 koni :lol:
Marek_Bielsko
Antykangoorowicz
Antykangoorowicz
 
Posty: 2019
Dołączył(a): niedziela, 2 listopada 2008, 13:20
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kangoo 1998 swap

Postprzez Lucass środa, 9 sierpnia 2017, 09:23

Trudno Markowi nie przyznać racji.
W historii tego forum (mocno zamierzchłej) były próby włożenia do kangoo silnika z Volvo (jeździł, ale awaryjny był) oraz bodajże jakiś widlasty (oidp) chyba z Audi (?), który to projekt nie został zresztą dokończony, a wiązał się z totalną przeróbką komory silnika i pasa przedniego z atrapą.
Jeżeli mocno pokopiesz to gdzieś tak w 2005, 2006 roku to było.
Poza tym był udany swap, o którym pisze Marek na silnik z RSki.
Zawias w kangoo to porażka do jakichkolwiek zmian. Nie ma niczego, co pasowałoby z innego auta. Nie ma części tuningowych. Ogólna lipa.
Oczywiście możesz się za to brać, ale miej świadomość, że czeka Cię rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba. No i wynik nie musi być satysfakcjonujący, bo kangoo to kiosk na kółkach, który trakcyjnie zachowuje się jak... kiosk na kółkach. ;)
Wysoko położonego środka ciężkości nie obniżysz, chyba, że na podłogę wylejesz z 500 kg betonu.
Pozdrawiam, Lucass
Obrazek
Zapraszam na http://www.wedrowki.com
Avatar użytkownika
Lucass
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
Kangoomistrz 2012, ale w dalszym ciągu Zdiagnozowany Kangooholik Podróżny
 
Posty: 10332
Dołączył(a): środa, 28 czerwca 2006, 23:00
Lokalizacja: Kraków, zasadniczo...

Re: Kangoo 1998 swap

Postprzez Mascot piątek, 11 sierpnia 2017, 09:24

W końcu produkcji, montowali tam 105 kunia w dCi. 85 koni, które mam jeździ fajnie ( lepiej niż moje drugie Megane III dCi 110 ).
Tak jak piszą przedmówcy, to auto to lipa jeśli chodzi o tuning i możliwości przeróbek.
Jak chcesz się pobawić, to pozostaje jedynie, bazować na silnikach, do 2.0 montowanych w Renault, i na nich, robienie modów.
F4R / F4RT, można spokojnie skręcić na 230 - 250 kunia. Problem w tym, że Kangoo to puszka z miękkim zawieszeniem ( potwierdzam, po jeździe przez tydzień Megane III i czasem IV, kiedy wsiadłem do Kangoo, czułem jego lekkość i miękkość zawieszenia - stara francuska szkoła ). Zawieszenie jest delikatne, a prowadzenie na pusto, dość ciekawe - fajny komfort i prowadzenie jest przy obciążeniu dupy na ok 100 kg :)
Kangoo 1.5 dCi ( 85km ) Helios 2007, niebieski Menthe TE J42 | Nissan Townstar Bussines 1.3 DIG-T - 06.06.2022
Zadomowiony - 22.06.2012 ( 235 595 km )
Druga belka wjechała pod budę - 15.11.2019 ( 330 450 km )
100 000 km z kangurem - 30.05.2020 ( 335 595 km )
http://www.sklepexner.pl http://www.exner.pl
Avatar użytkownika
Mascot
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): wtorek, 3 sierpnia 2010, 13:01
Lokalizacja: Będzin ( Grodziec )


Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości