Strona 1 z 1

Kangoo 1998 swap

PostNapisane: wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:21
przez wiktor653211
Witam za miesiąc dostanę prawo jazdy i co się z tym wiąże mam dostać kangoo rocznik 98 i chciałem uczynić z niego sleepera, czyli z zewnątrz zwyczajny samochód a w środku jakieś 250-350 km .Może ktoś miał z tym doczynienia z góry dziękuje.A i osoby mówiące że się zaraz zabije i wgl proszę odpuścić startuje w wyścigach 400 konną astrą :)

Re: Kangoo 1998 swap

PostNapisane: wtorek, 8 sierpnia 2017, 20:42
przez Marek_Bielsko
Użytkownik dostawca robił swap na silnik z clio RS, ale on miał kangoo 4x4. Możesz poszukać jego postów.

Jaki chcesz tam wstawić silnik i jak to sobie wyobrażasz przy takim lipnym zawieszeniu (którego nie da się zmienić)? :lol:

Nie mówię, że się zabijesz, tylko że kangoo to jest badziewie jeśli chodzi o trakcję i moc już na poziomie 100 koni :lol:

Re: Kangoo 1998 swap

PostNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 09:23
przez Lucass
Trudno Markowi nie przyznać racji.
W historii tego forum (mocno zamierzchłej) były próby włożenia do kangoo silnika z Volvo (jeździł, ale awaryjny był) oraz bodajże jakiś widlasty (oidp) chyba z Audi (?), który to projekt nie został zresztą dokończony, a wiązał się z totalną przeróbką komory silnika i pasa przedniego z atrapą.
Jeżeli mocno pokopiesz to gdzieś tak w 2005, 2006 roku to było.
Poza tym był udany swap, o którym pisze Marek na silnik z RSki.
Zawias w kangoo to porażka do jakichkolwiek zmian. Nie ma niczego, co pasowałoby z innego auta. Nie ma części tuningowych. Ogólna lipa.
Oczywiście możesz się za to brać, ale miej świadomość, że czeka Cię rzeźba, rzeźba i jeszcze raz rzeźba. No i wynik nie musi być satysfakcjonujący, bo kangoo to kiosk na kółkach, który trakcyjnie zachowuje się jak... kiosk na kółkach. ;)
Wysoko położonego środka ciężkości nie obniżysz, chyba, że na podłogę wylejesz z 500 kg betonu.

Re: Kangoo 1998 swap

PostNapisane: piątek, 11 sierpnia 2017, 09:24
przez Mascot
W końcu produkcji, montowali tam 105 kunia w dCi. 85 koni, które mam jeździ fajnie ( lepiej niż moje drugie Megane III dCi 110 ).
Tak jak piszą przedmówcy, to auto to lipa jeśli chodzi o tuning i możliwości przeróbek.
Jak chcesz się pobawić, to pozostaje jedynie, bazować na silnikach, do 2.0 montowanych w Renault, i na nich, robienie modów.
F4R / F4RT, można spokojnie skręcić na 230 - 250 kunia. Problem w tym, że Kangoo to puszka z miękkim zawieszeniem ( potwierdzam, po jeździe przez tydzień Megane III i czasem IV, kiedy wsiadłem do Kangoo, czułem jego lekkość i miękkość zawieszenia - stara francuska szkoła ). Zawieszenie jest delikatne, a prowadzenie na pusto, dość ciekawe - fajny komfort i prowadzenie jest przy obciążeniu dupy na ok 100 kg :)