Strona 1 z 2

Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: wtorek, 24 kwietnia 2012, 16:23
przez himself
Witam wszystkich,
Mam pewien problem z Kangurem;D
Przebieg kangoo to 60k silink 1.5 dci podczas jazdy silnik traci moc potrafi zgasnac ,po odpaleniu dymi na czarno?
Jak myslicie co moze być przyczyna EGR,wtryski czy moze cos innego?
Dzieki za wypowiedzi,
Pozdrawiam.

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: wtorek, 24 kwietnia 2012, 18:00
przez smi3szny
Temat poruszany na forum tysiac razy...skorzystaj z wyszukiwarki na stronie glownej forum. Prawy gorny rog strony :D
Moga to byc wtryski, moze przydaloby sie wyczyscic EGR, a moze nieszczelnosc pompy wtryskowej.... Najlepiej podlacz sie pod CLIPa. Wszystko Ci pokaze :)

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 11:30
przez himself
Egr był czyszczony ,ale problem dalej występuje ,silnik ma oryginalne 70k przebiegu i prawdopodobnie są to pompo-wtryskiwacze jutro samochód jedzie ponownie do serwisu.
Moje pytanie jest takie czy możliwe ,że będzie trzeba wymieniać wszystkie wtryski oraz czy warto je regenerować? czy po prostu kupić nowe?
Dzięki za odp,
Pozdrawiam.

Dodam jeszcze ,że zwiększyło się spalanie samochodu oraz jeszcze bardziej kopci na czarno...

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 11:45
przez Lucass
Jak zobaczysz ceny nowych wtrysków to od razu będziesz wiedział... :lol:
Może być tak, że nie wszystkie są niesprawne.
Poza tym to nie pompowtryskiwacze tylko wtryskiwacze, a jeżeli ktoś Ci mówi, że jest inaczej, to wie niewiele na temat silników commonrail :P

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 12:14
przez himself
Faktycznie pomyliłem się bo w niemieckich samochodach do 08 roku stosowali jeszcze pompowtryskiwacze.
Koszt to bodajże 1200 w serwisie za sztukę ,ale na allegro są tańsze
Jak jest z jakością wtrysku po regeneracji? warto je regenerować ,regenerowałeś może swoje ,lub wiesz może na czym polega regeneracja , bo jeśli to krótko terminowa inwestycja to chyba nie ma sensu...
Pozdrawiam.

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 12:17
przez Lucass
Ze względów oczywistych regeneracja mi nie grozi. ;)
Jak dobrze poszukasz, to na forum znajdziesz kopalnię informacji na temat regeneracji wtrysków.

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 12:22
przez himself
No widzę ,że jesteś szczęśliwym posiadaczem benzyny.Dzisiejsze diesle są mało trwałe i dużo palą akurat kangoor jest wyjątkiem bo spalanie jest naprawdę niskie ale jak przyjdzie wymienić wszystkie wtryski to już tak fajnie nie będzie:D
Dzięki za odp,poszukam na forum jak będę coś więcej wiedział po wizycie u mechanika dam znać
Pozdrawiam;)

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 13:07
przez Lucass
To nie całkiem tak, że są mniej trwałe. One są po prostu bardziej delikatne od starych diesli, które pojadą i na przepracowanym oleju silnikowym :wink:
Są np bardzo wrażliwe np na złej jakości paliwo. A nie wszyscy użytkownicy są tego świadomi to raz, a dwa, że tak naprawdę nigdy nie wiesz co lejesz, nawet na markowych stacjach.
Stąd problemy...

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 13:13
przez himself
Są słabsze tu nie ma wątpliwości w tych 1.5 Dci większości padają wtryski nie ujmując Renault bo Vw,Audi i reszta spółki też ma kochane 2.0 TDI:),ale paliwo w Polsce nawet na stacjach potrafi być niskiej jakości stąd np w Niemczech te silniki robią większą ilość km , nie sądzę żeby ktoś żałował na wymianę rozrządu czy olei bo to jest totalną głupotą ...

Re: Problem Kangoo 1.5 dci

PostNapisane: poniedziałek, 28 maja 2012, 15:52
przez Lucass
himself napisał(a):nie sądzę żeby ktoś żałował na wymianę rozrządu czy olei bo to jest totalną głupotą ...
He, he człowieku małej wiary... ;)