Strona 1 z 2
		
			
				jak docierać 1.5 dCI 65KM
				
Napisane: 
czwartek, 11 grudnia 2003, 18:41przez adi26
				kto napisze mi coś o 1.5dCI 65km z wiEkszym przebiegiem albo obojętne --- jak wysoko go kręcić na obrotach itp. 

  ile i jak docierać ? 
 
 
Pozdrawiam 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 11 grudnia 2003, 20:48przez wodzoo
				Podobno optymalnie jest do 6 tys km nie przekraczac 2500 obr i 90/100 km/h...nie pamietam dokladnie ,ale cos bardzo zblizonego.
A pozatym to chyba warto dolozyc te 2 tys.zl. do silnika 80 KM...
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 11 grudnia 2003, 23:07przez adi26
				a w książce pojazdu piszą 1500-1600 nie przekraczając 90km/h ale ja i tak jeżdże na wyczucie,staram sie nie przesadzać.Kurs w jedną stronę mam na pełno ok 450kg. 
Podziękowania za fachową wiedze.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
piątek, 12 grudnia 2003, 08:27przez jon104
				
 Zatem trzymajmy się książki 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 21 stycznia 2004, 10:57przez sw
				pierwsze 1500km - 90km/h (2200obr)
potem do 6000km nie przekraczaj 120km/h (3000obr)
Nastepnie zmien olej na syntetyk (standardowo jest polsyntetyk).
Nigdy nie gazuj zimnego diesla. Dopoki jest zimny, trzeba jezdzic delikatnie.
No i wszystko, milej jazdy przez najblizsze pół miliona kilometrow.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
środa, 21 stycznia 2004, 11:09przez wodzoo
				sw napisał(a):pierwsze 1500km - 90km/h (2200obr)
potem do 6000km nie przekraczaj 120km/h (3000obr)
Nastepnie zmien olej na syntetyk (standardowo jest polsyntetyk).
Nigdy nie gazuj zimnego diesla. Dopoki jest zimny, trzeba jezdzic delikatnie.
No i wszystko, milej jazdy przez najblizsze pół miliona kilometrow.
O ,to chyba wlasnie o to mi chodzilo  
 
 
Sw mam pytanie ,czy miales przyjemnosc jezdzic 80KM - tką ,bo jak sie domyslam masz 65KM .Chodzi mi o to czy roznica jest zauwarzalna ,oprucz mniejszego spalania i mniejszego zurzycia silnika oczywiscie.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 22 stycznia 2004, 08:53przez sw
				wodzoo napisał(a):O ,to chyba wlasnie o to mi chodzilo  
 
 Sw mam pytanie ,czy miales przyjemnosc jezdzic 80KM - tką ,bo jak sie domyslam masz 65KM .Chodzi mi o to czy roznica jest zauwarzalna ,oprucz mniejszego spalania i mniejszego zurzycia silnika oczywiscie.
 
Niestety jezdze tylko 80-tka. Ale to generalnie ten sam silnik, wiec zasady docierania rowniez. Zreszta instrukcja obslugi jest identyczna dla obu. 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 22 stycznia 2004, 09:23przez wodzoo
				sw napisał(a):wodzoo napisał(a):O ,to chyba wlasnie o to mi chodzilo  
 
 Sw mam pytanie ,czy miales przyjemnosc jezdzic 80KM - tką ,bo jak sie domyslam masz 65KM .Chodzi mi o to czy roznica jest zauwarzalna ,oprucz mniejszego spalania i mniejszego zurzycia silnika oczywiscie.
 
Niestety jezdze tylko 80-tka. Ale to generalnie ten sam silnik, wiec zasady docierania rowniez. Zreszta instrukcja obslugi jest identyczna dla obu. 

 
A fakt nie zauwarzylem charakterystycznego "
i" .Chodzilo mi o to czy roznica w przyspieszeniu jest zauwarzalna ,ale mimo wszystko dzieki .
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 22 stycznia 2004, 14:05przez sw
				Na pewno jest roznica w stosunku do mojej 1.3 68KM Felicii. Jeszcze go nie dotarlem, wiec jezdze ostroznie, ale jak sie zabralem za wyprzedzanie na 5-tce, to malo rogiem nie stuknalem autka, ktore wyprzedzalem, tak sie szybko zebral.
Z dotychczasowych prob - zaliczylem jedna AstreII - nie dala rady spod swiatel, choc bardzo chciala. To byl jedyny przypadek przekroczenia 3000obr.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
czwartek, 22 stycznia 2004, 19:02przez wodzoo
				Astra II powiadasz ,czyli chyba jest roznica ,chociaz ja tez nie narzekam ,dzieki  
