Strona 1 z 2
		
			
				kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
poniedziałek, 19 września 2011, 14:48 
				przez gorus
				Witam, po czym poznać ze mamy nieszczelny kolektor dolotowy?
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
poniedziałek, 19 września 2011, 18:48 
				przez michalxtreme
				HIHIHIHIHIHI  

  Po dziurze w nim 

  Ależ ja jestem złośliwy  
  
 
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
poniedziałek, 19 września 2011, 18:51 
				przez branio
				Podwyższone, niestabilne jałowe obroty
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
poniedziałek, 19 września 2011, 20:07 
				przez gorus
				a mam takie pytanie, dostaje mi się olej do przepustnicy chyba poprzez pokrywę zaworów? kangury maja taki problem?
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
wtorek, 20 września 2011, 08:02 
				przez Lucass
				Każdy samochód ma taki problem. Olej dostaje się z odmy czyli z odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Oczywiście problem narasta wraz z "wiekiem" silnika 

 
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
wtorek, 20 września 2011, 09:05 
				przez branio
				Olej w komorze kolektora jest normą
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
wtorek, 20 września 2011, 14:51 
				przez gorus
				ten olej nie przeszkadza w spalaniu benzyn? przecież dostaje się do przepustnicy.
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
wtorek, 20 września 2011, 15:46 
				przez Szumak
				Ja za młodu celowo wlewałem olej do benzyny i w niczym to nie przeszkadzało, wręcz przeciwnie  

 
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
wtorek, 20 września 2011, 16:12 
				przez gorus
				jaki powinien być luz zaworowy>?
			 
			
		
			
				Re: kolektor dolotowy 1,2 16v
				
Napisane: 
poniedziałek, 16 kwietnia 2012, 22:27 
				przez skoczek
				Witam !! Sorry że odkopuje stary temat ale poco pisać nowy mam pytanie na temat tego odpowietrzenia skrzynki korbowej w kangoo 1.2 8V wychodzi z niej wężyk łączący się z grubą rurą idąca z filtra do przepustnicy zasysane jest nią powietrze ,czyli ze skrzynki korbowej zasysa powietrze z olejem (dość mokro)  i teraz pytanie już pomijając to zaolejone powietrze czy to podciśnienie ze skrzynki korbowej musi być idealnie szczelnie podane ? Ma to duży wpływ na pracę silnika ? u mnie wąż pęknięty i do tego jeszcze ledwo si trzyma w tej grubej rurce jakoś na wcisk zrobione ..nie wygląda na szczelne połączenie ...czy lewe powietrze jeszcze przed przepustnicą ma znaczenie ??    Szukam wszędzie rady na te obroty może to w tym tkwi problem  
