bagnet oleju (Czy w silniku K4M - 1.6 16V..?)
 Napisane: sobota, 8 stycznia 2005, 16:28
Napisane: sobota, 8 stycznia 2005, 16:28Czy w silniku K4M (1.6 16V) poza elektronicznym pomiarem poziomu oleju jest jeszcze tzw. "bagnet"? Namierzyłem miejsce, gdzie powinien chyba być, ale poza plastikową zatyczką nic tam nie ma... Może był, ale "wyszedł"...? Niby problemu nie ma, bo cały czas na desce wyskakuje "oil ok", ale...
			 Moze kiedys, tak porypanego miejsca jeszcze nie widzialem miedzy chlodnica a silnikiem i pod kolektorem dosc globoko- tu sie konstruktorzy wybitnie nie postarali zwlaszcza ze u nas jest tylko oil ok a co jak sie zaswieci???  Mam nadzieje ze nie bede wtedy jakos wizytowo ubrany to sie niezle wnerwie
 Moze kiedys, tak porypanego miejsca jeszcze nie widzialem miedzy chlodnica a silnikiem i pod kolektorem dosc globoko- tu sie konstruktorzy wybitnie nie postarali zwlaszcza ze u nas jest tylko oil ok a co jak sie zaswieci???  Mam nadzieje ze nie bede wtedy jakos wizytowo ubrany to sie niezle wnerwie
 
 
 i przestrzec
  i przestrzec   , aby szczególnie w zimie nie przekraczać poziomu 2/3 stanu, gdyż przy zimnym rozruchu powstaje duże ciśnienie gęstego oleju, co może uszkodzić uszczelniacze i powodować wycieki
 , aby szczególnie w zimie nie przekraczać poziomu 2/3 stanu, gdyż przy zimnym rozruchu powstaje duże ciśnienie gęstego oleju, co może uszkodzić uszczelniacze i powodować wycieki  