Strona 1 z 2
		
			
				duosc nieprzyjemny problem se spalaniem
				
Napisane: 
sobota, 8 stycznia 2005, 14:15przez osa-ozo
				witam,mam kolejny maly problem:otoz dzis zmierzylem ile pali moj kangur(1.9d)cykl mieszany i wyszlo 9.2l ropy,zaraz po tym jak go kupilem palil 6l.I strasznie mnie to dreczy bo myslalem ze po wymianach bedzie lepiej,mianowice wymienilem juz:olej na mobila,ciecz chlodzaca,swiece,filtr:paliwa,powietrza i oleju.To spalanie jest naprawde zbyt duze jak na niego,ale co zauwazylem ze jak dzis jechalem,ze on tak jakby nie moze czegos przepalic,idzie tak lekko mułem,dopiero jak mu konkretnie wcisne gaz to chwile przepali i wymiata jak burza wtedy.Ropa jest ok,bo tankuje na bp.Co to moze byc????Moze powinienem cos przeczyscic????Moze mechanik czegos nie dokrecil??Na co mam zwrocic uwage,co moge sam przeczyscic a za co sie nie zabierac wogole????Poradzcie cos bo z diesla zrobilo sie spalnie jak w benzynie.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
sobota, 8 stycznia 2005, 19:12przez Bullitt
				To może tu już na to samo pytanie nie warto odpowiadać  

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
sobota, 8 stycznia 2005, 19:54przez jon104
				Zaglądnij tutaj 
http://www.autocentrum.pl/?FF=74&type=- ... 908c589375
bo powodów moze być dużo. Może regulacja pompy.
A tutaj 
http://www.tdiracing.pl/viewforum.php?f ... d7d30f700b na froum Masters sie udziela i zapewne cos mądrego podpowie 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
sobota, 8 stycznia 2005, 20:11przez Bullitt
				Moge sie o piwo założyć, ze to jakis drobiazg, usterka powstała po wymianie swiec i plynów. Pan mechanik o czyms zapomniał po prostu.
			 
			
		
			
				Re: duosc nieprzyjemny problem se spalaniem
				
Napisane: 
sobota, 8 stycznia 2005, 20:31przez sw
				osa-ozo napisał(a):Ropa jest ok,bo tankuje na bp.
NIe chciałbym się wdawać w dyskusję, ale po BP w KRakowie dwa razy zdarzyło mi się, że silnik gasł, gdy stałem na czerwonym świetle (w benzyniaku!). Więcej razy tam nie tankowałem.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
niedziela, 9 stycznia 2005, 14:18przez arek
				
 Witam,miałem coś podobnego,ale 1,9dti.Przyczną był spadający przewód  od sprężania powietrza,ale mogę sie mylić co do przyczyny w Twoim przypadku 1,9d.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
poniedziałek, 10 stycznia 2005, 00:38przez osa-ozo
				kurcze no sam juz nie wiem,dzis nic nie robilem przy nim bo niedziela itd.odpala dobrze,wszystko jest ok-tylko nie to spalanie i mulowata jazda,czuje jakby cos bylo zapchanego ale nie wiem co,tym bardziej ze filtry i plyny sa wymienione.Jak by nie palil na wszystkich garkach czy jakos tak i potrzebowal wiecej paliwa aby nadrobic prace tamtego-takie mam wrazenie.Przyczyna jednak chyba bedzie inna,jak sie dzis nachylilem nad silnikiem pracujacym poczulem wzmozony zapach ropy-jakby sie gdzie wydobywala,niestety nie bylem w stanie zlokalizowac miejsca,moze jutro cos zauwaze,jedyne co to wydawalo mi sie ze w okolicach filtra oleju jakby cos na niego skapywalo,ale moze sie myle.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
sobota, 15 stycznia 2005, 20:10przez adi26
				Ze wzgledu na delikatne wtryski w DCI zrezygnowałem z bp i podobnych i tankuje od 2lat tylko na Shell-u w B-B na Hulance i nawjeźdie do Tych jadąc do Katowic. Narazie się nie zawiodłem.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
sobota, 15 stycznia 2005, 20:31przez osa-ozo
				adi26 napisał(a):Ze wzgledu na delikatne wtryski w DCI zrezygnowałem z bp i podobnych i tankuje od 2lat tylko na Shell-u w B-B na Hulance i nawjeźdie do Tych jadąc do Katowic. Narazie się nie zawiodłem.
no rozumiem,wiem ze shell to najlepsza jakosc,akurat do innych aut tankuje wlasnie na shellu,ale akurat wtedy zalalem na bp,zawsze autka chodzily ok po tym paliwie,ale moze akurat kangura tylko na shellu skoro radzicie bede tankowal.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
niedziela, 16 stycznia 2005, 10:15przez Juri
				Witaj Osa-Ozo! Myślę , że problem z wysoką ilością spalanego paliwa w Twoim dieslu , to albo filtr powietrza , albo też filtr paliwa. Pompa paliwa nie wysiada od razu. Wtryskiwacze tak samo. Radzę wyjąć filtr powietrza i go dokładnie obejrzeć , lub jeszcze lepiej przejechać autem bez niego . Wtedy Będziesz wiedział , czy to wina filtra powietrza. To samo można spróbować zrobić z filtrem paliwa. Nie wiem , czy kangoo ma tzw. dodatkową dawkę paliwa przy zapalaniu zimnego silnika? O ile by coś takiego było , to może być również przyczyną zwiększonego apetytu na ropkę. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy. Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu JURI.