duosc nieprzyjemny problem se spalaniem

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

duosc nieprzyjemny problem se spalaniem

Postprzez osa-ozo sobota, 8 stycznia 2005, 14:15

witam,mam kolejny maly problem:otoz dzis zmierzylem ile pali moj kangur(1.9d)cykl mieszany i wyszlo 9.2l ropy,zaraz po tym jak go kupilem palil 6l.I strasznie mnie to dreczy bo myslalem ze po wymianach bedzie lepiej,mianowice wymienilem juz:olej na mobila,ciecz chlodzaca,swiece,filtr:paliwa,powietrza i oleju.To spalanie jest naprawde zbyt duze jak na niego,ale co zauwazylem ze jak dzis jechalem,ze on tak jakby nie moze czegos przepalic,idzie tak lekko mułem,dopiero jak mu konkretnie wcisne gaz to chwile przepali i wymiata jak burza wtedy.Ropa jest ok,bo tankuje na bp.Co to moze byc????Moze powinienem cos przeczyscic????Moze mechanik czegos nie dokrecil??Na co mam zwrocic uwage,co moge sam przeczyscic a za co sie nie zabierac wogole????Poradzcie cos bo z diesla zrobilo sie spalnie jak w benzynie.
Avatar użytkownika
osa-ozo
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 6 stycznia 2005, 00:00

Postprzez Bullitt sobota, 8 stycznia 2005, 19:12

To może tu już na to samo pytanie nie warto odpowiadać :wink:
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Postprzez jon104 sobota, 8 stycznia 2005, 19:54

Zaglądnij tutaj http://www.autocentrum.pl/?FF=74&type=- ... 908c589375
bo powodów moze być dużo. Może regulacja pompy.

A tutaj http://www.tdiracing.pl/viewforum.php?f ... d7d30f700b na froum Masters sie udziela i zapewne cos mądrego podpowie :wink:
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Bullitt sobota, 8 stycznia 2005, 20:11

Moge sie o piwo założyć, ze to jakis drobiazg, usterka powstała po wymianie swiec i plynów. Pan mechanik o czyms zapomniał po prostu.
Bullitt
Kangoomistrz 2008
Kangoomistrz 2008
 
Posty: 2928
Dołączył(a): piątek, 28 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: wiocha zabita dechami

Re: duosc nieprzyjemny problem se spalaniem

Postprzez sw sobota, 8 stycznia 2005, 20:31

osa-ozo napisał(a):Ropa jest ok,bo tankuje na bp.


NIe chciałbym się wdawać w dyskusję, ale po BP w KRakowie dwa razy zdarzyło mi się, że silnik gasł, gdy stałem na czerwonym świetle (w benzyniaku!). Więcej razy tam nie tankowałem.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez arek niedziela, 9 stycznia 2005, 14:18

:roll: Witam,miałem coś podobnego,ale 1,9dti.Przyczną był spadający przewód od sprężania powietrza,ale mogę sie mylić co do przyczyny w Twoim przypadku 1,9d.
Avatar użytkownika
arek
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 49
Dołączył(a): środa, 14 stycznia 2004, 00:00
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez osa-ozo poniedziałek, 10 stycznia 2005, 00:38

kurcze no sam juz nie wiem,dzis nic nie robilem przy nim bo niedziela itd.odpala dobrze,wszystko jest ok-tylko nie to spalanie i mulowata jazda,czuje jakby cos bylo zapchanego ale nie wiem co,tym bardziej ze filtry i plyny sa wymienione.Jak by nie palil na wszystkich garkach czy jakos tak i potrzebowal wiecej paliwa aby nadrobic prace tamtego-takie mam wrazenie.Przyczyna jednak chyba bedzie inna,jak sie dzis nachylilem nad silnikiem pracujacym poczulem wzmozony zapach ropy-jakby sie gdzie wydobywala,niestety nie bylem w stanie zlokalizowac miejsca,moze jutro cos zauwaze,jedyne co to wydawalo mi sie ze w okolicach filtra oleju jakby cos na niego skapywalo,ale moze sie myle.
Avatar użytkownika
osa-ozo
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 6 stycznia 2005, 00:00

Postprzez adi26 sobota, 15 stycznia 2005, 20:10

Ze wzgledu na delikatne wtryski w DCI zrezygnowałem z bp i podobnych i tankuje od 2lat tylko na Shell-u w B-B na Hulance i nawjeźdie do Tych jadąc do Katowic. Narazie się nie zawiodłem.
Avatar użytkownika
adi26
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 57
Dołączył(a): wtorek, 25 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez osa-ozo sobota, 15 stycznia 2005, 20:31

adi26 napisał(a):Ze wzgledu na delikatne wtryski w DCI zrezygnowałem z bp i podobnych i tankuje od 2lat tylko na Shell-u w B-B na Hulance i nawjeźdie do Tych jadąc do Katowic. Narazie się nie zawiodłem.


no rozumiem,wiem ze shell to najlepsza jakosc,akurat do innych aut tankuje wlasnie na shellu,ale akurat wtedy zalalem na bp,zawsze autka chodzily ok po tym paliwie,ale moze akurat kangura tylko na shellu skoro radzicie bede tankowal.
Avatar użytkownika
osa-ozo
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 49
Dołączył(a): czwartek, 6 stycznia 2005, 00:00

Postprzez Juri niedziela, 16 stycznia 2005, 10:15

Witaj Osa-Ozo! Myślę , że problem z wysoką ilością spalanego paliwa w Twoim dieslu , to albo filtr powietrza , albo też filtr paliwa. Pompa paliwa nie wysiada od razu. Wtryskiwacze tak samo. Radzę wyjąć filtr powietrza i go dokładnie obejrzeć , lub jeszcze lepiej przejechać autem bez niego . Wtedy Będziesz wiedział , czy to wina filtra powietrza. To samo można spróbować zrobić z filtrem paliwa. Nie wiem , czy kangoo ma tzw. dodatkową dawkę paliwa przy zapalaniu zimnego silnika? O ile by coś takiego było , to może być również przyczyną zwiększonego apetytu na ropkę. Więcej nic mi nie przychodzi do głowy. Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu JURI.
Avatar użytkownika
Juri
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 90
Dołączył(a): sobota, 13 grudnia 2003, 00:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Następna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości