Mam taki problem. Mianowicie jak zmieniam biegi to strasznie trzeszczy (tak jak skrzypiące stare drzwi) lewarek zmiany biegów (to trzeszczenie występuje gdy ruszam lewarkiem we wszystkie strony i wrzucam bieg). Oprócz tego biegi zmieniają się prawidłowo. 
Co to może być? Jak się dostać od kabiny do lewarka?
			



 
   . Kaseta to jest to co jest "pod" lewarkiem - dostęp od spodu i daje duże możliwości regulacji. Jeżeli chcesz dostać się do samego lewarka (od góry)... o ile to coś da to musisz ściągnąć mieszek, jego ramka jest na zatrzaski. Następnie odkręcić kilka śrubek z konsoli na tunelu środkowym (w tym pod mieszkiem) i całość unieś do góry... tylko absolutnie nie grzeb przy module, który znajduje się między lewarkiem a pokrętłami nawiewu.
 . Kaseta to jest to co jest "pod" lewarkiem - dostęp od spodu i daje duże możliwości regulacji. Jeżeli chcesz dostać się do samego lewarka (od góry)... o ile to coś da to musisz ściągnąć mieszek, jego ramka jest na zatrzaski. Następnie odkręcić kilka śrubek z konsoli na tunelu środkowym (w tym pod mieszkiem) i całość unieś do góry... tylko absolutnie nie grzeb przy module, który znajduje się między lewarkiem a pokrętłami nawiewu.


 je¶li s³yszysz to dok³adnie spod mieszka to po prostu wytar³ siê smar na przegubie kulkowym miêdzy lewarkiem a ciêgnem (czy jak siê to tam zwie). Kapka smaru wystarczy, jak nie chcesz siê brudziæ ka¿dy byle mechanik z podno¶nikiem Ci to zrobi w chwilê.
 je¶li s³yszysz to dok³adnie spod mieszka to po prostu wytar³ siê smar na przegubie kulkowym miêdzy lewarkiem a ciêgnem (czy jak siê to tam zwie). Kapka smaru wystarczy, jak nie chcesz siê brudziæ ka¿dy byle mechanik z podno¶nikiem Ci to zrobi w chwilê.