Strona 1 z 2

Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 12:37
przez tato
Witam!
Po kilkakrotnym „zawarczeniu” w okolicach elektrycznej (elektrohydraulicznej ?) pompy wspomagania ( przód, lewa strona, okolice zderzaka ) zaczęły się problemy z jej działaniem. Kiedy chce przestaje działać i wtedy ciężko kręcić kierownicą.
Przy małej szybkości (manewry) nie ma problemu ale przy podróżnej może być „bęc” a nawet „buch”. Zauważyłem ,że wspomaganie kierownicy „lubi przestać działać” przy lekkim skręcie i na wolnych obrotach. Czy możecie coś doradzić lub „wrzucić” jakiś odręczny schemat budowy tej pompy? :roll:

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 13:39
przez a-kwiaty
odpowiedz jest w prawym gornym rogu ekranu...

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 14:05
przez tato
a-kwiaty napisał(a):odpowiedz jest w prawym gornym rogu ekranu...

Szukanie w "szukaj" swoją drogą a zapytać można ;)

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 19:21
przez branio
Jej silnik do czyszczenia

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 20:25
przez tato
branio napisał(a):Jej silnik do czyszczenia

Poddaję się - nie mogę znaleźć tego fotoreportażu (na forum) z demontażu tej pompy. Nie wiem czy trzeba będzie odłączać jakieś wężyki od tejże pompy podczas demontażu. Pisali też ludziska o kostce. Wyczaiłem ją w kanale ale jak się do niej dobrać z moimi grubymi łapami - tam lampa kanałowa nie chce wejść a co dopiero ręka śmiertelnika :x :roll:

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: poniedziałek, 17 listopada 2008, 20:37
przez branio

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: wtorek, 18 listopada 2008, 13:59
przez tato
branio napisał(a):http://www.klubkangoo.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=3545&p=44361&hilit=pompa+wspomagania#p44361

Dzięki, masz u mnie duże z pianą :) ;)

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: wtorek, 6 marca 2012, 16:30
przez andrev1822
Witajcie, Odkopuje temat.

tato napisał(a):Witam!
Po kilkakrotnym „zawarczeniu” w okolicach elektrycznej (elektrohydraulicznej ?) pompy wspomagania ( przód, lewa strona, okolice zderzaka ) zaczęły się problemy z jej działaniem. Kiedy chce przestaje działać i wtedy ciężko kręcić kierownicą.
Przy małej szybkości (manewry) nie ma problemu ale przy podróżnej może być „bęc” a nawet „buch”. Zauważyłem ,że wspomaganie kierownicy „lubi przestać działać” przy lekkim skręcie i na wolnych obrotach. Czy możecie coś doradzić lub „wrzucić” jakiś odręczny schemat budowy tej pompy? :roll:


Tak jak pisze przy lekkim skrecie i na wolnych obrotach nie działa. Dodam że przeczyściłem pompe dzisiaj założyłem spowrotem i dalej jest to samo. Więc w czym rzecz panowie? Pompa mówi już pa pa?
Kangur 1.5DCI 84km 2005 rok anglik.

Druga sprawa to jeszcze centralny. Wariuje czasami gdy zamknę samochód z pilota to kilka razy słychac jakby sie otwieral/ zamykał o co w tym chodzi?

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: wtorek, 6 marca 2012, 20:03
przez Lucass
W sprawie pompy proponuję skontaktować się z klubowiczem Brada.
Choć fizycznie na forum ostatnio się nie udziela zbyt aktywnie to pompami cały czas się chyba zajmuje i to i owo o nich wie + serwisuje. Pisz do niego pw.

W sprawie zamka może być różnie. Może to być niestety sprawka modułu zespolonego pod deską. A to finansowo boli...
Nie twierdzę jednak, że musi to być akurat moduł.

Re: Problem ze wspomaganiem.

PostNapisane: wtorek, 6 marca 2012, 23:40
przez andrev1822
Dzięki
Lucass napisał(a):Lucass
;)