problem z ogrzewaniem

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

problem z ogrzewaniem

Postprzez nia25 poniedziałek, 19 listopada 2007, 21:56

witam, kupiłem niedawno kangura 1.4 benzyna z 98r. i nie znam jeszcze za dobrze tego auta, chodzi o ogrzewanie : ruszam z miejsca moim kangurem z nawiewu leci ciepłe powietrze - przejeżdżam dajmy na to 50km w kabinie średnio ciepło - zatrzymuje sie np. na światłach i automatycznie z nawiewu leci zimne powietrze i ruszam leci ciepłe ale nie rewelacja, dziś gadałem z takim gościem co ma też kangoo tylko nowsze i mówi ze u niego jest tropik a u mnie wskaźnik na fula a rewelacji nie ma. Pytanie z czym jest problem? z nagrzewnicą czy może coś innego.
Avatar użytkownika
nia25
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 4
Dołączył(a): poniedziałek, 19 listopada 2007, 00:00
Lokalizacja: Krzeszowice

Postprzez branio poniedziałek, 19 listopada 2007, 22:01

Witam :)
Nagrzewnica.Termostat też można sprawdzić.
Can go. Kangoo
Zahaczony kłapacz z Junkersem
Avatar użytkownika
branio
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 3970
Dołączył(a): wtorek, 15 marca 2005, 00:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MK wtorek, 20 listopada 2007, 09:45

Niestety w tym wieku nagrzewnica ma już obniżoną wydajność.
Półśrodkiem jest jej wymontowanie i przepłukanie.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50


CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!
Avatar użytkownika
MK
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2004
Dołączył(a): poniedziałek, 24 maja 2004, 23:00
Lokalizacja: Cieszyn-Gród Trzech Braci

Postprzez Kacper wtorek, 20 listopada 2007, 18:48

A może sprawdź dźwignie i linki odpowiedzialne za klapy kierujące powietrze do wylotów w kabinie.
Ja jak kupiłem Kangoo (też 1998) leciało cały czas tylko gorące powietrze (kupiłem na poczatku lipca :evil: ). Problemem okazała się linka pomiędzy pokrętłem temperatury nawiewu a klapą. Trzeba wyjąć popielniczkę poszukać śrub, wymontować ostrożnie panel z pokretłami a oczom twoim ukaże się linka zamocowana wsuwką stalową. U mnie ta właśnie wsuweczka była na tyle luźna, że nie pozwalała na całkowite zamknięcie ciepłego powietrza. U ciebie może być podobnie lecz odwrotnie.
Pozdrawiam
Skoczek FC0D 1998r "EXPRESS" silnik F8Q, 1,9D 662, zahaczony, biały
Avatar użytkownika
Kacper
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 70
Dołączył(a): piątek, 2 listopada 2007, 00:00
Lokalizacja: Końskie


Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości