Strona 1 z 1

problem hamulcowy

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 08:20
przez global
Witam

Przyszła zima a mój kangoo wcześniej hamuje tylnymi kołami niż przednimi w lato na suchej nawierzchni nie czułem tego lecz w zimę na śliskim auto odrazu wpada w poślizg .Proszę o pomoc bo nie wiem za co się mam brać a śniegu coraz więcej.
Pozdrawiam
Global

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 08:43
przez slay
Jak zachowuje się dzwignia hamulca ręcznego?
Chodzi o to czy na początku ma pewną „bezwładność” a dopiero wyżej zaczyna napinać linkę?
Bo jeśli tak to koła już masz lekko przyhamowane i czeka cię czyszczenie samo regulatorów.

Re: problem hamulcowy

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 09:24
przez Wiz
global napisał(a):Witam

Przyszła zima a mój kangoo wcześniej hamuje tylnymi kołami niż przednimi w lato na suchej nawierzchni nie czułem tego lecz w zimę na śliskim auto odrazu wpada w poślizg .Proszę o pomoc bo nie wiem za co się mam brać a śniegu coraz więcej.
Pozdrawiam
Global


Czlowieku wiesz ile bym dal zeby u mnie sie tak dzialo. Ten swiat jest niesprawiedliwy :?

Re: problem hamulcowy

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 09:49
przez Kauczuk
Wiz napisał(a):Czlowieku wiesz ile bym dal zeby u mnie sie tak dzialo. Ten swiat jest niesprawiedliwy :?


To jest Nas dwóch...
Jeździsz z ABSem czy też wyłączyłeś??

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 10:24
przez branio
Zaden problem,podciądnijcie korektor przy belce.Tylko żeby nie było na mnie.

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 19:46
przez Wiz
Branio ja juz dawno temu siedzialem pod skoczkiem i go szukalem (korektora), pozniej nawet do moechanika pojechalem bo znalezc nie moglem. Niestety wersje z ABSem nie maja tego i to jest problem, nie ma czego podkrecac :?
Kauczuk - ja jednak zostalem przy opcji ON - wyszedlem z zalozenia ze jak nie ma czym krecic to niech juz zostanie wlaczony.

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 20:10
przez Kauczuk
Wiz napisał(a):Niestety wersje z ABSem nie maja tego i to jest problem, nie ma czego podkrecac


Ja się cały czas zastanawiam czy nie przerobić układu hamulcowego na taki z pominięciem ABSu i z korektorem (najlepiej w kabinie). Wyłączyłem ABS, a on działając w trybie awaryjnym przekazuje na tył jakieś 15-20% (elektroniczny korektor siły hamowania). Jak jest lód czy śnieg to jest zabawa, na mokrym jak się postarasz to też... :D

PostNapisane: środa, 14 listopada 2007, 22:02
przez Wiz
Poczekam na snieg i potestuje 8)