Strona 1 z 4

Różne problemy ze służbowym skoczkiem

PostNapisane: czwartek, 25 października 2007, 22:19
przez kojkar
Z uwagi na rozwijającą się dyskusję na tematy techniczne wątek wydzielono jako osobny (mod)

Witam
Na wstępie Wielkie Dzięki za zainteresowanie moim postem.
Co do dachu to nad częścią ładunkową i tylnim rzędem foteli jest ten odsuwany dach a nad kierowcą i pasażerem jest szklany dach - zastanawiam się czy latem słońce nie razi, gdyż nie ma tam żadnej roletki.
Jeśli chodzi o to kto mim przedtem jeździł to niestety nie widziałem kolesia. Jedno jest pewne musiał być minimalistą. Mnie by szlak trafił gdybym miał tak ciągle jeździć.
Jeszcze raz dzięki za wszelkie rady i inne.
Życzę wszystkim na forum miłego dnia.
Pozdrawiam KOJKAR
:P

PostNapisane: piątek, 26 października 2007, 08:23
przez Lucass
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na tym oknie nad głową od wewnętrznej strony naklejona była folia, taki sitodruk. Pierwsze co zrobiłem to wywaliłem to w cholere... :twisted: I okno stało się przezroczyste :D
Samo okno jest dość mocno przyciemnione, dałbym mu jakieś 50% co najmniej i nie ma problemu ze słońcem. Też się obawiałem więc kupiłem i zamontowałem roletę ale korzystam z niej naprawdę rzadko. Właściwie nie korzystam w ogóle ale wstyd się przyznać przed samym sobą, że wywaliłem niepotrzebnie kasę :oops: :lol: A ten widok... 8)

PostNapisane: sobota, 27 października 2007, 13:47
przez kojkar
Witam ponownie
Co do tej szybki nad głową to faktycznie jest przyciemniana, ale czy wystarczająco ? :)
Mam jeszcze jedno pytanko gdyż szukając nie znalazłem na nie odpowiedzi:
kiedyś jechałem TDi seata i muszę powiedzieć że od pewnych obrotów było wyraźnie czuć i słychać kiedy załączyła się sprężarka, niestety w moim kangurku auto zaczyna przyśpieszać dopiero od 2,2t obrotów i tak naprawdę raczej wygląda to na osiągnięcie przez silnik właściwego momentu niż na załączenie sprężarki (dodatkowo nie ma żadnego świstu). Czy ktoś może wie od jakich obrotów powinna załączyć się sprężarka i czy jest to odczuwalne?

A tak na marginesie jak mam sprawdzić czy ta sprężarka faktycznie tam jest gdyż listwy boczne i pokrywę plastikową na silnik z napisem 1.9dTi to można sobie kupić. Auto jest firmowe właśnie zakupione i były właściciel twierdzi że jest tam turbo.
Pozdrawiam i czekam z utęsknieniem na odpowiedź. :D

PostNapisane: sobota, 27 października 2007, 14:28
przez kavka
Z tego co kojarze to w dTi-ku nie słychac tak mocno turbiny jak choćby w dCi ... 2200 to właściwe obroty i wtedy właśnie turbina pompuje z całej siły :wink:

PostNapisane: sobota, 27 października 2007, 16:43
przez Lucass
kojkar napisał(a):jak mam sprawdzić czy ta sprężarka faktycznie tam jest

Najlepiej organoleptycznie :wink: :lol:
Po sciągnięciu osłony...

PostNapisane: sobota, 27 października 2007, 20:37
przez kojkar
"Po ściągnięciu osłony"
wszystko fajnie ale co ja mam tam zobaczyć 8O moja wiedza na temat silników jest dość mała. Może ktoś ma zdjęcie takiej sprężarki lub rysunek z jakiejś książki.

PostNapisane: wtorek, 30 października 2007, 07:43
przez kojkar
Witam wszystkich.
No jak dotąd udało mi się wymienić przepaloną żarówkę podświetlenia pokręteł nawiewu. Niestety miałem tylko diodę która jest bardziej kierunkowa i podświetlenie dziła w miarę mocno na strefy nawiewu, temperaturę a lekka poświata jest na stopniach wentylatora. Swoją drogą dziwny to oszczędność aby była tam tylko 1 żarówka a nie 2. Nareście widzę gdzie kieruję nawiew a zgadywanie mogę już skończyć. Dodatkowo (dzięki opisom zamiesczonym na forum) rozebrałem tapicerkę tylnich drzwi , zdemontowałem tapicerkę i wetknąłęm jeden z przewodów do ogrzewania tylniej szyby. I teraz zima może nadchodzić :) (ale niech się zbytnio nie rozpędza bo jeszcze dmuchawa jest do zrobienia :lol: ).
Przy okazji tak sobie popatrzyłem w przestrzeń tylniego lewego nadkola (gdyż brak tam plstikowowej maskownicy) i niestety znalazłem 2 pary kabelków. I tu mi troszkę uśmiech opadł. Jak tylko znajdę kabelek do telefonu to zamieszczę zdjęcie. Myślę że dla kolegów "profesorów kangoorologi" będzie oczywistym i jasnym co mam z nimi zrobić. Tak więc biorę się za szukanie kabelka.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :D

PostNapisane: wtorek, 30 października 2007, 09:16
przez Lucass
Skoro nie ma maskownicy to jedna para bankowo do lampki oświetlenia bagażnika, której pewnie przy braku maskownicy też nie ma. Duga para mogłaby teoretycznie być do tylnego głośnika( kolory biały, białofioletowy lub różowofioletowy czy tak jakoś). Jeżeli kable zakończone są kostkami to po prostu zamocuj, żeby nie stukały do czasu zainstalowania tego, czemu są przynależne :wink:

BTW podświetlenie panelu sterowania powinno mieć z tego co wiem 2 żarówki.

PostNapisane: wtorek, 30 października 2007, 14:13
przez kojkar
Witam
Widzę że sz.p. Lucass egzamin ze znajomość renault kangoo mogłby zdać śpiewająco :)
A tak serio to jedna wiązka jest w postaci 2 kabelków (czerwony i różowy) i są zakończone końcówkami takimi nasuwanymi (też sądźe że są to kabelki do głośników - widziałem w innym kangoo które miało plastiki /wsporniki dla półki że są tam miejsca na głośniki. A ta druga wiązka zakończona jest kostką do której idą 2 kable. Pewnie tak jak napisał kolego są do oświetlenia bagażnika. Pozdrawiam miłego dnia.

PostNapisane: wtorek, 30 października 2007, 15:30
przez kojkar
Apropo tych żaróweczek do podświetlenia to w moim kangoo (2001) jest tylko jedna. Jak patrzyłem na tę płytkę ze ścieżkami (do sterowania wentylatorem) która jest pokazana na forum (prostokątna) to moja wygląda zupełnie inaczej (jest w kształcie litery L leżącej na dłuższym boku) i ma tylko jedno miejsce na żarówkę. Dlaczego to nie mam pojęcia :roll: