przez MK piątek, 11 czerwca 2004, 11:51
Hej!
Klasyczne podejście dilera po sprzedaży samochodu do upierdliwego klienta, który się czepia. Ja w takich przypadkach staram się być rzeczywiście namolny (oczywiście gdy najpierw nie poskutkuje grzeczne podejście takie jak Twoje) i nie przychodzę z wątpliwościami natury:
"Przepraszam czy to lub tamto jest aby na pewno prawidłowe..." tylko twardo stawiam sprawę:
"Dzieje się tak i tak proszę to naprawić" i nie interesuje mnie ich zdanie, było dobrze, jest źle - naprawić. W końcu zapłaciłeś furę pieniędzy.
Może taka postawa nie zawsze ładnie wygląda i patrzą na Ciebie jak na wichrzyciela ale z mojego doświadczenia w przytłaczającej większości skutkuje pozytywnym efektem.
Pozdrowienia Marcin
CLIO 3 1,6 16v 128KM GORDINI 2012r. - LPG STAG
Kangoo II 1,5dCi 115KM PRIVILEGE+ TomTom Edition 31.XII.2010r. srebrny
Porzuciłem akordeon, a szkoda.
Focenie wciąga!!! Jestem szumofobem i maniakiem ostrości!!!
Nikon D7100 Nikon D50
CHEVROLET SPARK M300 LS 1,2 16v 85KM 2010r. - LPG STAG - BYŁ!!!!