Strona 1 z 1

Alarm fabryczny.

PostNapisane: wtorek, 8 czerwca 2004, 23:15
przez kobalt
Od paru dni jestem posiadaczem Kangoo 1,4 RTA, rocznik 2000. Mam kłopot z alarmem fabrycznym, a dokładniej nie działa syrena alarmowa. Po wystąpieniu przyczyny alarmu, np. otwarcie drzwi kluczykiem(ręcznie) lub włozenie ręki do wnętrza przez nie domknięte wcześniej okno włączają się wyłącznie kierunkowskazy. Znajomy instalator stwierdził, że najprawdopodobniej uszkodzona jest centralka alarmu, ponieważ zarówno przed, jak i po wystąpieniu przyczyny alarmu na zaciskach syreny występuje to samo napięcie. Nie jestem, co do tej opinii przekonany, ponieważ myślę, że być może syrena jest wyłączona systemowo. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna opisanego stanu?
Odkryłem również inną ciekawostkę - podczas otwierania korka wlewu centralny zamek zamyka drzwi przesuwne od strony kierowcy (pozostałe są otwarte). Uważam, że sensowne byłoby gdyby zamykał wszystkie drzwi. Jestem ciekawy, jak zachowuje się "central" w innych Kangoorach?
Będę wdzięczny za podanie informacji, gdzie można znaleźć instrukcję serwisową do alarmu, materiały, które otrzymałem od poprzedniego własciciela, a właściwie od pośrednika są raczej znikome (PINkod wraz z opisem kodowania kluczy oraz krótka instrukcja uzytkowania alarmu).
Typ alarmu - to prawdopodobnie COBRA. Tak odczytał instalator na syrenie, osobiście nie zdążyłem się jeszcze przyjrzeć.

PostNapisane: środa, 9 czerwca 2004, 03:03
przez wodzoo
Co do alarmu to sie nie znam na tych sprawach ,jedyne co przychodzi mi do glowy to otwarcie syreny z kluczyka ,ale to juz na pewno robiles...
Jezeli zas chodzi o blokowanie drzwi po otwarciu wlewu paliwa ,to dzieje sie tak ,zeby osoba siedzaca w srodku przypadkiem nie uciela "pistoletu" podczas tankowania ,tak to sobie renault wymyslilo , reszta drzwi nie powinna sie blokowac ,tak wiec nie masz sie czym przejmowac ,przynajmniej jezeli chodzi o drzwi ...

PostNapisane: środa, 9 czerwca 2004, 14:17
przez Lukasz_Kangoo
wodzoo napisał(a):Jezeli zas chodzi o blokowanie drzwi po otwarciu wlewu paliwa ,to dzieje sie tak ,zeby osoba siedzaca w srodku przypadkiem nie uciela "pistoletu" podczas tankowania ,tak to sobie renault wymyslilo , reszta drzwi nie powinna sie blokowac ,tak wiec nie masz sie czym przejmowac ,przynajmniej jezeli chodzi o drzwi ...


Swoją drogą świadczy do o genialności konstruktorów :lol:
I doskonałości naszych Torbaczy :lol:

Wszystko na miejscu i dokładnie przemyślane 8)

PostNapisane: środa, 9 czerwca 2004, 14:53
przez kobalt
Dziękuję za wyjasnienie dotyczące blokady drzwi przesuwnych kierowcy, na pewno musi tak być jak pisze "wodzoo".
Że też na to nie wpadłem...