Strona 1 z 1

Przewody Zapłonowe Kable Wysokiego Napięcia-Uściślijmy

PostNapisane: piątek, 16 marca 2007, 12:07
przez peter321
Napewno każdemu nowemu lub staremu Kangoromaniakowi
kiedys sie przyda takie opracowanie dopiszcie własne doświadczenia

Uściślijmy jakie do jakiego modelu powinny byc Kable Wysokiego Napięcia
Zacząłem drażyc temat i wiem ze nic nie wiem :)
1.Diesel
2.Benzyna
3.Gaz
Praktycznie firm produkujacych kable jest sporo
ale :

1.Bosch produkuje 2 rodzaje: Oporowe Silicone-Power, oraz z rdzeniem miedzianym Silicone-Copper
http://rb-aa.bosch.com/boaa-pl/Category ... lication=1
Na stronie www wychodzi na to ze pasuje np. Do modelu 1.4 E7J
model 0986357184 w katalogach 0986357184
A które sa lepsze do Gazu ?

2.Beru
Do modelu 1.4 ----Numer Kat. 0 302 100 329
Ciekawostka jest ze można kupić każdy kabek oddzielnie
http://www.beru.com/english/produkte/pr ... OO+(KC0/1_)&typ=1.2++(KC0A,+KC0K,+KC0F,+KC01)&ktypnr=8987&action=step04

3.Janmor
http://www.janmor.pl/
i tu zachecam do przeanalizowania zakładki po wyszukaniu interesującego nas przewodu Przydatne Linki-Oznaczenia użytych symboli
Janmor wyraznie wyodrebnia grupę LPG i tylko benzyna
Wiec coś w tym jest ?

4.NGK

RC_RN1203
Tez mozna kupić oddzialnie kazdy przewod oddzilnie
http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319& ... T&m=Kangoo
ale NGK wyrażnie rozgranicza
pomiedzy:
a.Kable miedziane
b.Kable z opornościa rzeczywistą
c.Kable z oporościa bierną

5. SENTECH
Kat. 8018
http://www.sentech.pl/index.php?marka=R ... cja=wyszuk

Więcej firm akcesoryjnych nie pamiętam,żałuje że rozgrzebałem
temat i postanawiam wymianę ----przewodów
:)

PostNapisane: piątek, 16 marca 2007, 12:52
przez branio
peter321 napisał(a):A które sa lepsze do Gazu ?
z rdzeniem miedzianym Silicone-Copper
peter321 napisał(a):i postanawiam wymianę ----przewodów

Na jakie :?: :D
[/list]

PostNapisane: piątek, 16 marca 2007, 21:08
przez peter321
Niech kazdy kro wymieniał przewody wpisze tu te które
sprawdziły sie w konkretnym modelu silnika i typie zasilania
PS.Wyjać kabel w silniku 1.4 E7J7 na 4 swiecy i nie uszkodzic go
to tak jak ułożyć kostk rubika -widze,mam w rękach ale za ... nie wychodzi :)

PostNapisane: niedziela, 18 marca 2007, 09:01
przez siwy261976
a w czym problem z tym 4 garem, ja zmeiniłem na noname, chodza bez problemu, kabel zdjołem lekko, to te nowe mają trochę luzu, musze je trochę docinąc i tyle

PostNapisane: niedziela, 18 marca 2007, 10:51
przez peter321
w 1.4 E7J7 wyjać ten kabel( nie ciagnac za kabel powinno sie wyjmowac za fajke zeby nie przerwać rdzenia) na 4 garze to porażka

PostNapisane: niedziela, 18 marca 2007, 22:25
przez darecki
Wszystko tylko nie janmor. Znajomy kupił przeznaczone do gazu i po deszczu miały takie przebicia , że samochód nawet nie zapalał- na każdym po 3-4 przebicia.