Strona 3 z 5

PostNapisane: wtorek, 9 stycznia 2007, 15:22
przez Bullitt
Nic sie nie da wybrac na podstawie ogłoszenia i zdjec. Wszystko trzeba ogladac i dokładnie wypytywac. W rozmowie czesto okazuje sie ze: "pierwszy właściciel" to owszem pierwszy, ale w kraju :lol: Kwestie stanu technicznego pomijam jako oczywista. Nie kupuj nigdy sam, nawet jak znasz dobrze temat.

PostNapisane: wtorek, 9 stycznia 2007, 18:28
przez pavca
A co powiecie o Kangoo-rkach z silnikiem 1,4. czy te¿ taj± sobie rade na drodze i czy warto braæ z gazem ?
Po lekturze tego forum zrozumia³em ¿e silniki 1,5 i 1,9 dti to dwie odmienne konstrukcje ?? a nie tylko ró¿nica w pojemno¶ci.

PostNapisane: poniedziałek, 29 stycznia 2007, 09:13
przez pavca
Witam ponownie po przerwie :)
Jak by¶cie mogli odnie¶æ siê do posta powy¿ej :)
Poza tym, po ostatnim ataku zimy zacz±³em siê zastanawiaæ nad wersj± 4x4. S³ysza³em ¿e jest tam ca³y system przeniesienia napêdu z Nissana ? Jak to siê sprawuje ? awaryjne ? i jak z ekonomik± jazdy z takim napêdem ?
Z góry dziêki za odpowiedzi :)

PostNapisane: poniedziałek, 29 stycznia 2007, 09:58
przez MK
Witaj!

Miałem Kangusia z silnikiem 1,4 v8 jeździłem od przebiegu 157.000km do 202.000km. Silnik zupełnie wystarczający na własny użytek. Poza standardowymi wymianami zużytych części i typowych usterek, specjalnych awarii nie było. Przy spokojnej jeździe zużycie w lecie, trasa/miasto: 6,0-6,5( do 120km/godz) / 7,0-7,5.
W zimie trasa/miasto: 6,5-7,0 / 8,0-8,5.
Gaz podobno lepiej tolerują niż 1,2 v16.
Tu masz o mnie:
http://www.kangoo.schron.pl/modules.php ... 78&start=0

PostNapisane: poniedziałek, 29 stycznia 2007, 16:35
przez Lucass
Jeżeli interesuje Cię 4x4 to wystukaj wyszukiwarką posty kolegi bzianego. Ma 4x4 i kłopoty zdaje się :?
A tak nawiasem 4x4 znikło z oferty przynajmniej Renault Polska. Pojawiła się za to wersja z slinikiem 1,6 16V na gaz ziemny i znów jest Pampa, bo wydaje mi się że czas jakiś jej nie było.

PostNapisane: wtorek, 30 stycznia 2007, 17:39
przez pavca
MK Je¶li mam byæ szczery to ten post raczej odstrasza niz zachêca :) W tej chwili mam 15 letniego Kadecika GSi z przebiegiem 180 tys. km (na marginesie na sprzeda¿ - stan idealny :) ) i od trzech lat nie mia³em tylu usterek :) olej od wymiany do wymiany itp. Mam nadziejê ¿e Kangoo-r bêdzie mi siê sprawowa³ tak samo.
Na marginesie znalaz³em pod nosem w komisie serwisu Renault 2003 rocznik z silnikiem 1,6 16V. Jutro jadê dokonaæ autopsji organoleptycznej :) Co my¶licie o tej wersji ?

PostNapisane: wtorek, 30 stycznia 2007, 18:50
przez kavka
Na marginesie znalazłem pod nosem w komisie serwisu Renault 2003 rocznik z silnikiem 1,6 16V. Jutro jadę dokonać autopsji organoleptycznej Smile Co myślicie o tej wersji ?

Bardzo fajna wersja :wink: Najlepiej w tej kewsti wypowie się Lucass bo ma ten sam model nawet rocznikowo :wink:

PostNapisane: środa, 31 stycznia 2007, 07:11
przez MK
A czy ja twierdziłem,że będzie łatwo. Każda miłość jest trudna :lol: .

PostNapisane: piątek, 9 marca 2007, 19:24
przez pavca
Witajcie :)
No i siê uda³o :) W ostatni± niedzielê pozby³em sie starego autka :)
I tu zacz±³ siê mój problem :( My¶la³em ¿e osoba zdecydowana i maj±ca kasê bez trudu znajdzie co¶ dla siebie. Zdecydowa³em siê na 1.5 DCI 80 kM. Moim problemem jest to ¿e potrzebujê kupiæ samochód na firmê, a w zwi±zku z tym z faktur± VAT - rocznik min 2003. My¶licie ¿e to proste. Co ogl±dam jak±¶ ofertê to przebieg taki ¿e kulê ziemsk± objechano 5 krotnie, albo sprzedaj±cy jest z drugiego koñca polski.
Mam takie ma³e pytanko - czy ten silnik z przebiegiem 150 tys. km od razu jest skazany na wymianê wtryskiwaczy i turbiny ??

PostNapisane: piątek, 9 marca 2007, 21:24
przez Masaccio
pavca, cuda się zdarzają, ale trzeba długo szukać. Ja swojego kupiłem w stanie praktycznie idealnym z przebiegiem 2.000 KM w dobrej cenie :) Szukałem odpowiedniego ponad rok, chciałem co prawda diesla, ale że się trafił praktycznie nowy w cenie używanego (cena nawet jak na używany była niska). Gwarancję wyjeździłem w pół roku :)