Strona 1 z 4

zmiana biegu w 1.5 dci

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 14:10
przez bolo221
no własnie a przy jakich obrotach najlepiej zmieniac biegi w 1.5 dci

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 14:36
przez sw
Zmieniaj tak, zeby po zmianie obroty nie spadły poniżej 1800-2000.

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 15:37
przez Gość
jak chcê ¿eby by³o ekonomicznie to zmieniam na 2500 obr a na trasie je¿d¿ê 120km/h max zreszt± nigdy nie jezdze wiecej ni¿ 120km/h na obrotomierzu jest wtedy 3000obr. Takim sposobem przejecha³em na trasie Inowroc³aw - Wroc³aw 900km za 120 z³ vervy :)

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 16:20
przez bercik70
witaj.jak będziesz tak jezdził to zamulisz silnik,i skoczek straci swój wigor(przy 3000 tys też będzie dobrze)
pozdrawiam.bercik70 :!: :D

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 16:31
przez sw
nie mozesz zmieniać przy stałych obrotach, bo np. dwójka jest w dci dłuższa i trzeba ją pociągnąć wyżej, aby trójka ładnie weszła na obroty. Oszczędzasz nie tyle na liczbie obrotów co na szybkości i głębokości wciskania pedału gazu.
Rajdowcy mawiają, że najwięcej paliwa traci się wciskając... hamulec.

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 19:18
przez Wiz
Ja to robie roznie.
Jak jezdze al'a tetryk to juz przy 1800 mam wyzszy bieg.
Jak sie scigam z primera w dieslu to i 4000 nie jest mi opce :twisted: p.s. wygralem z leszczem :twisted: :twisted:
Jak mam normalny dzien to w granicach 2250-2500 kolejny wyzszy wskakuje
Pozdrawiam

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 19:35
przez kavka
120km/h na obrotomierzu jest wtedy 3000obr

Hmmm coś nie tak bo u mnie przy około 110 km/h jest dokładnie 2500 obr/min :wink:
nie mozesz zmieniać przy stałych obrotach, bo np. dwójka jest w dci dłuższa i trzeba ją pociągnąć wyżej, aby trójka ładnie weszła na obroty.

Święte słowa ... dwójke trzeba przekręcić troszke wyżej żeby było OK :wink:
Jak sie scigam z primera w dieslu to i 4000 nie jest mi opce Twisted Evil p.s. wygralem z leszczem Twisted Evil Twisted Evil

No nieźle :wink: Ja czasami czaje na takich pseudotuningowców co dodają kg do autka i myślą że są trendy :lol: :wink: Takich najlepiej się wyrąbuje :wink:

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 20:58
przez sw
Ja z zasady z nowymi dieslami sie nie ganiam, bo mam 1.5, a nie 1.9. Natomiast benzyniaki są bez szans. Choć ostatnio jakoś mi sie nie chce. Może to brak witamin, albo nadmierna opiekuńczość w stosunku do kangura.

PostNapisane: środa, 13 września 2006, 21:07
przez kavka
Ja z zasady z nowymi dieslami sie nie ganiam, bo mam 1.5, a nie 1.9.

To wiadomo choć Wiz potrafi wycisnąć ostatnie soki z Kangoorka :lol: :wink:
Choć ostatnio jakoś mi sie nie chce. Może to brak witamin, albo nadmierna opiekuńczość w stosunku do kangura.

Chyba to drugie :wink: Ja też się długo zastanawiam zanim bez potrzeby wcisne prawy pedał :wink:

PostNapisane: czwartek, 14 września 2006, 05:05
przez Wiz
sw napisał(a):Ja z zasady z nowymi dieslami sie nie ganiam, bo mam 1.5, a nie 1.9.


Ja tez mam tylko 1,5 ale czasami maly tescik sprawnosci nie zaszkodzi 8)

Kavka na kolejnym spocie musimy powaznie porozmawiac - znowu ze mnie robisz killera :evil:

P.S. Przy 3000 to jest 130 :D