Strona 3 z 9

PostNapisane: środa, 14 marca 2007, 14:29
przez benski
Raz tylko regulowałem zawory


Regulowałeś dla świętego spokoju i pewności czy dlatego, że coś było nie tak z nimi? I po jakim przebiegu je regulowałeś?
Mówią, że należy wyregulowac po 10000km. Ale czy ja wiem? Skoro wszystko jest OK?...

PostNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2007, 13:57
przez benski
No! 10000 km na instalacji gazowej. Sekwencja. Wymienili filterek. Zaworów na razie nieruszam. Jeździ. I tyle. Oby tak dalej.
Jutro ruszam w okolice Legnicy... Długi łikęd :wink:

PostNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2007, 14:05
przez Downunder
no to przez Wrocław , zapewne :D
już powitanie szykuję :D
chyba ,, że będzie przed Oleśnicą '' zalecany objazd na Legnicę :wink: :evil:

PostNapisane: poniedziałek, 30 kwietnia 2007, 21:59
przez Artur69
trochę pisałem wcześniej ,mam przejechane 40 000 km jedyny problem jaki miałem to wymiana kabli WN ,nadal pali mi systematycznie 10 l jedyną różnice jaką zauważyłem to gdy wsiądzie 5 dorosłych to jest ciut słabszy , przy rodzinie 2 + 2 bagaże rowery różnica nie odczuwalna . na autostradach daje rade
A cha instalacja BrC

PostNapisane: środa, 20 czerwca 2007, 21:42
przez benski
Witam wszystkich,

Przejechane na gazie 13000 km. Wszystko w najlepszym porządku. Biję się jedynie z myślami na temat regulacji zaworów. Byłem w swrwisie i pytałem o taką konieczność. Zrobili oczy jak 5 zł. "No jak pan chce, to wyregulujemy. Tylko po co? Jak nic się nie dzieje, to po co ruszać?" Pojechałe do innego warsztatu. Reakcja podobna.
Sam juz nie wiem, czy ruszać te zawory? Ja też zwykle wychodzę z założenia, że jak coś działa, to ni tykać się tego, bo przestanie.

A tak wygląda moja deska podczas jazdy na gazie:
Obrazek

Oczywiście nie chodzi o ten "gaz" :P . Na takim gazie nigdy nie jeżdżę.
Dopadłem w końcu tę diodę :twisted: ...

PostNapisane: czwartek, 21 czerwca 2007, 07:14
przez branio
W zasadzie słusznie.
Mechanikom się nie dziwię bo trochę roboty jest :)

PostNapisane: czwartek, 21 czerwca 2007, 21:34
przez radzik
Ja już mam ponad 50000 tyś na gazie i wszystko gra. Instalacja sirocco. Jedno wiem, iż dyszę wlotu gazy muszą być jak najbliżej komory spalania to daje gwarancję niezawodności zaworów.

W Holandii widziałem dwa modele z gazie zamontowany można powiedzie fabrycznie. Po przejechaniu 200000 tyś były wymieniane tylko filtry.

Proponuje przy instalacji zwrócić na to uwagę. Postaram się dodac jakieś zdjęcia

PostNapisane: piątek, 22 czerwca 2007, 09:02
przez benski
Witam,

Pisałeś radzik, że masz tyla na gazie przejechane. Ale czy to też motor 1.2 16V, czy też może 8 zaworowy? Bo to istotna różnica.
No i czy regulowałeś zawory?

Dodaj kilka fotek. Porównam z tym co u mnie zamontowali.

PostNapisane: piątek, 22 czerwca 2007, 09:02
przez benski
Witam,

Pisałeś radzik, że masz tyla na gazie przejechane. Ale czy to też motor 1.2 16V, czy też może 8 zaworowy? Bo to istotna różnica.
No i czy regulowałeś zawory?

Dodaj kilka fotek. Porównam z tym co u mnie zamontowali.

PostNapisane: sobota, 23 czerwca 2007, 07:43
przez darecki
benski napisał(a):Sam juz nie wiem, czy ruszać te zawory? Ja też zwykle wychodzę z założenia, że jak coś działa, to ni tykać się tego, bo przestanie.

A olej wymieniasz? :wink: Bo na starym też chodzi dobrze. Lepiej ustaw np po 15kkm-tak dla świetego spokoju. Wyjdzie taniej niż ew wymiana zaworów lub głowicy.