Strona 1 z 1

TĘTNO

PostNapisane: środa, 23 sierpnia 2006, 11:22
przez agasti
Po zakupie nowego akumulatora, pan przeprowadził test. wyszło z niego że regulator napięcia -dobry(14.17V)ale TĘTNIENIE ZA DUŻE.Oco chodzi z tym tętnieniem bo fachowiec niestety nie wiedział.POZDRAWIAM

PostNapisane: środa, 23 sierpnia 2006, 12:00
przez PanKot
:?: :?: :?: :?: :?:
Pierwsze słyszę :!:

PostNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 20:05
przez czerja
nie sprawdzał czasami twojego tętna?

PostNapisane: piątek, 1 września 2006, 06:08
przez siwy261976
ja też, ale starając się go zrozumieć (mechanika) to pewnie regulator za bardzo skacze z napięciem czyli moim zdaniem dał 2 sprzeczne informacje (mechanik) bo jeżeli regulator podaje zbyt duże lub małe napięcie (to kojarzy mi się z tętnieniem) to moim zdaniem należy go wymienić bo powinien dawać stałe napięcie oczywiście +/- z jakąś niewielką odchyłką, a on pewnie tą odcyłkę ma większą (tętnienie mechanika :) ) można z tym żyć tylko poco?

tętnienie

PostNapisane: piątek, 1 września 2006, 17:10
przez tulipan
a może to wolne obroty lekko falują, a nie regulator napięcia i wrażenie będzie podobne (np. takie pulsowanie świateł).Ja tak miałem w dieslu i okazało się, że to był początek problemów z pompą.



Pozdrawiam
tulipan:) :roll: