Strona 2 z 3

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 18:38
przez Lucass
Nawet z Twoich rysunków widać, że to zupełnie inny silnik.
Wydaje Ci się? A co Wg Ciebie może pasować, jeśli cylindry mają inną średnicę, a tłoki inny skok?

EDIT:
BTW E7J to "wersja" E7F - silnika stosowanego w Clio I. Podobnie jak w przypadku K7J :arrow: K7M różną się skokiem tłoka.
EDIT2:
Dodam jeszcze, że E7J ma mokre tuleje cylindrowe, a K7J gładzie wykonane w materiale bloku silnika

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 19:07
przez lukas
Lucass napisał(a):Wydaje Ci się? A co Wg Ciebie może pasować

Koło rozrządu, dźwigienka zaworowa, zawory, sprężyny, pompa oleju...

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 19:12
przez Lucass
lukas napisał(a):Według mnie to te same silniki tylko zmieniony typ, nazwa.
Bebechy te same.

lukas napisał(a):
Lucass napisał(a):Wydaje Ci się? A co Wg Ciebie może pasować

Koło rozrządu, dźwigienka zaworowa, zawory, sprężyny, pompa oleju...

No comment

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 19:48
przez Wozny
lukas napisał(a)::D

Czy aby na pewno dobrze opisałeś silniki? Bo dałbym sobie rękę obciąć że mój silnik to ten po lewej a na 100% mam e7j bo niedawno zmieniałem.

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 19:53
przez lukas
Wozny napisał(a):
lukas napisał(a)::D

Czy aby na pewno dobrze opisałeś silniki? Bo dałbym sobie rękę obciąć że mój silnik to ten po lewej a na 100% mam e7j bo niedawno zmieniałem.

Hmm, sprawdziłem ponownie i tak.

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2011, 20:01
przez Wozny
To na prawdę dziwne bo ja jeszcze raz spojrzałem na zdjęcie i dekiel głowicy mam na 100% jak na pierwszym zdjęciu (wlew oleju, poniżej 4 otwory na przykręcenie cewki wysokiego napięcia,obudowa termostatu, oraz mocowanie skrzyni biegów jest identyczne) Już nic z tego nie rozumiem a na tabliczce pisze E7J.

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: czwartek, 14 kwietnia 2011, 16:14
przez Lucass
Co do rysunków, to lukas ma raczej rację. :arrow:
Tak wygląda E7J
Obrazek

A tak K7M, który od K7J różni się głównie skokiem tłoka
Obrazek

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:24
przez WojtekKangoo
Czy to oznacza że E7J ma "szklanki"?

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: czwartek, 21 kwietnia 2011, 14:15
przez Lucass
Nie ma

Re: Silniki 1.4 (K7J) i 1.4( E7J)-jakie róznice?

PostNapisane: czwartek, 21 kwietnia 2011, 22:59
przez WojtekKangoo
Kolego na rysunku widać że ścianki cylindrów nie są połączone ze sobą co by wskazywało na "przedmuch" to jak to jest rozwiązane?Przecież każdy cylinder powinien być oddzielnie a nie jak w starych krazach z przerwami gdzie montowało się "szklanki"?