Strona 1 z 1

kangur 1.5dci 2004r pomocy dla nowego uzytkownika

PostNapisane: sobota, 4 lutego 2006, 00:00
przez HUNERT
Prosze o pomoc mianowicie,mam taki problem jesli jade na 1 np w korku bez gazu to slysze jakies hurgotanie,jesli dodaje gazu i jade np na 2000 obrotow juz ustaje,i jakos go troszkie trzesie jak ruszam bez gazu co to moze byc??prosze o pomoc

PostNapisane: sobota, 4 lutego 2006, 12:29
przez Aleksander
Opisałeś to dośc ogólnikowo więcej danych jaki silnik oraz sprecyzuj problem dokładniej

PostNapisane: sobota, 4 lutego 2006, 12:55
przez grzesiekp
Aleksander napisał(a):Opisałeś to dośc ogólnikowo więcej danych jaki silnik oraz sprecyzuj problem dokładniej


Silnik pewnie zgodnie z tematem postu - 1.5DCI ;)

PostNapisane: sobota, 4 lutego 2006, 13:29
przez _ONE_
Jaki przebieg :?:
Czy na postoju też słychać te dźwięki :?:

PostNapisane: sobota, 4 lutego 2006, 16:14
przez Gość
tzn tak kangoo jest z roku 2004 silnik 1.5dci 80km na postoju nie slychAC zadnych stukow dopiero przy ruszeniu tak jakby trzesie go troche i jak jade bez gazu slychac dopiero stuki w momencie dodania gazu wszystko ucicha,pytalem kolegi mowi ze mozliwe ze to przeguby i dlatego tak jest,lecz wolalem spytac tutaj bo nie jestem pewien,co poradzicie??

PostNapisane: niedziela, 5 lutego 2006, 18:15
przez AdiK
Ten silniczek nie lubi rusznia bez gazu i dla tego nim trzęsie.

PostNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2006, 14:52
przez jon104
AdiK napisał(a):Ten silniczek nie lubi rusznia bez gazu i dla tego nim trzęsie.

Jeżeli bardzo spokojnie to jest możliwe ruszenie bez gazu bo komp sam dawke paliwa zwieksza, ale generalnie chociaz jest możliwe ruszanie z obrotów poniżej 1000, to po co :?: Jeżeli przebieg znaczny to sprawdź zawieszenie silnika i skrzyni, a jezeli nie to na próbę ogólnie nieco wyższe obroty proponuję.
Co do przegubów to raczej wykluczone bo objawiają się one głównie podczas ruszania na skręconych kołach. :|

PostNapisane: poniedziałek, 6 lutego 2006, 16:10
przez Dziadek
Miałem dokładnie to samo na początku jak kupiłem auto.Zatankuj paliwo na BP lub na Shell. Jeżeli problem zmaleje lub zniknie to będziesz wiedział ,że to paliwo. W moim przypadku była to wina paliwa. :? Po większym przebiegu silnik będzie mniej wrażliwy na paliwo niż jak jest nowy.