Strona 4 z 114

PostNapisane: piątek, 23 lipca 2004, 15:22
przez Robi
Hello,
jaki model wybrac-odpowiedz jest w sumie prosta: jak najwyzszy, czyli taki na który bedziesz mogl sobie pozwolic. Dlaczego? Oto przyklad. Ja np. kupilem golasa (wersja RN), bez tylnej pólki, oslon nadkoli w czesci bagazowej i paru tam takich udogodnien typu uchylna szyba w dzrzwiach przesuwanych itd., ... i od momentu zakupu sukcesywnie ?doposazam" sobie wnetrze Kangoorka stosownie do wymagan swoich i osób ze mna podrozujacych (dziecko 2 lata i jego matka:) Np. w najblizszym czasie mój Kangurek dostanie schowki lotnicze pod sufit-bardzo sie przydaja zwlaszcza podczas wakacyjnych wyjazdów z rodzina i jej gadzetami (wózki, nocniki, kocyki, pierdoly etc.)
Ale... konkretnie-jesli mozesz wybierac, spróbuj zastanowic sie nad wersja Alize Kangoo (lub jak kto woli Kaleido-bo to prawie to samo) Jest to full wypas: klima man./aut., duzo praktycznych plastików-pólek i schowków we wnetrzu itd. Pewna opcja jest rowniez wersja modelu o nazwie Pampa- ?uterenowiona" ale bez 4x4 (trzeba pytac co ma w opcji)
Jesli chodzi o silnik, ja, gdybym mial kupowac nowke sztuke wybralbym na pewno dci 1,5 lub 1,9. Wprawdzie nie narzekam na stara dobra benzynke (1,4 E7J) ale... co dizelek- i to nowoczesny- to dizelek. Tankujesz raz na 1000 km... A z benzynka bywa róznie. Moj 1,4 E7J w trasie spisuje sie idealnie 5,5-6l/100km, ale w miescie bywa i 8-9 l. Osiagi Dci w tych samych warunkach to okolo 4,5-5l/100km i 6-7l/100km.

Re: Jaki model mam wybrać???

PostNapisane: sobota, 31 lipca 2004, 19:53
przez kriskomp
No właśnie jeżeli Cię stać od razu to najlepiej od razu bierz dobrze wyposażonego i limitowanego czyli Kaleido, silnik, oczywiście dCi :)

PostNapisane: sobota, 31 lipca 2004, 21:09
przez Wojtek44
Robi,
gdzie i za ile kupujesz te kufry lotnicze? Będą pasować do wersji "z kratką"?

PostNapisane: poniedziałek, 2 sierpnia 2004, 09:18
przez Gość
Ello,
schowki lotnicze kupilem w firmie Gasket Car Recycling z Bielska Bialej. Kosztowaly niemalo :(( Komplet 500zl, ale sa to prawie nówki, wiec juz przebolalem... A poza tym cena tego Renault Polska to chyba jakies 2100 zl, wiec, nie mialem watpliwosci, czy brac, czy nie.
Nie sadze natomiast, aby takie schowki pasowaly do wersji z kratka. Mocowania tych pólek sa wlasnie w miesjcu, gdzie masz szyny do mocowania kraty. Mój Kangurek byl kiedys okratowany i musialem je zdemontowac i zrobic nowe otwory pod mocowania-oryginalne niestety sa dopasowane tylo pod szyne do kraty.

PostNapisane: poniedziałek, 2 sierpnia 2004, 09:20
przez Robi
To pisalem ja, Robi :)))))))))))

PostNapisane: poniedziałek, 2 sierpnia 2004, 21:33
przez broda
Witaj !!!

Jeżeli byś się decydował na wersję z silnikiem benzynowym polecam 1.6 95 KM. Posiadam taki typ jestem bardzo zadowolony, jest dynamiczny i nie pali dużo ja mam z automatyczną skrzynią biegów ostatnio go sprawdziłem w trasie z właczoną klimą 6,4 mi spalił. Polecam klimę, radio fabryczne, odplaskową przednią szybę nie oślepiają w nocy.

Pozdrawiam

BRODA 1.6 16V 95KM

Wielka proSba do kangooromaniakow !

PostNapisane: sobota, 23 października 2004, 18:15
przez adi
Mama gor±c± pro¶bê
Noszê siê z zamiarem kupna Renault kangoo 1.2 16V. Poniewa¿ potrzebujê z jednej strony z homologacj± , z drugiej w dobrej cenie (vat)wybór pad³ w³a¶nie na ten model.Mam pytanie jak zachowuje siê klima przy tym silniku i czy silnik 1.2 75 km to wystarczaj±cy silniczek do autka rodzinnego .Nadmieniam i¿ nie zamierzam przewoziæ ciê¿kich towarów .
Z góry dziêkujê za wszystkie odpowiedzi
pozdrawiam

Adi

PostNapisane: sobota, 23 października 2004, 19:42
przez jon104
Nie wiem jak na dynamikę i spalanie w dokładnie wpłynie klima, ale należy sie spodziewać, że jedno nieco spadnie, a drugie wzrośnie (nieznacznie). Natomiast co do eksploatacji jako pojazd rodzinny to w zupełności wystarczy. Miałem przyjemność jeździć Kangoo-rkiem z takim silnikiem i byłem mile zaskoczony jego dynamiką (o elastyczności nie powiem bo autko miało praktycznie zerowy przebieg - jazda próbna z salonu), a porównywałem go do posiadanego podówczas Escorta 1,4 o tej samej mocy (75KM) i nieco wyższym momencie. :?
Wedle opinii użytkowników spalanie też nie poraża - czyli, tylko brać i cieszyć się z kangoo-rka :D

PostNapisane: sobota, 23 października 2004, 20:28
przez zuwik
Ja mam 1.2 8V i z tego co słyszałem to silniki pracują niemal identycznie do pewnego zakresu, po czym 16V dostaje kopa :) ale mniej po chłopsku: przy spokojnej jeździe spala tyle co 8V (czyli 7l w mieście, 6 poza). Moje 60KM spisuje się rewelacyjnie, bardzo elastyczny (jak na 60KM oczywiście :roll: ). Te silniki mają bardzo nisko (jak na benzyniaka) max. moment obrotowy, więc nie powinieneś bardzo odczuć posiadania klimy.

PostNapisane: sobota, 23 października 2004, 20:42
przez mobarski
ja podobnie jak zuwik mam 1,2 8V i bez klimy, ale też bardzo sobie chwalę. Jak na moje potrzeby - rodzinka 4 osobowa i duuuużo bagażu :D, lub sporo ładunku tak jak kiedyś pisałem nawet do 900kg, to radzi sobie rewelacyjnie. Owszem można mieć więcej (ja tam choruję na 1,5 dci) ale na nasze dziurawe i zatłoczone drogi spoko wystarcza