Witaj Robi,
Mam również egzemplarz z 98' z silnikiem 1.4 i przebiegiem 130kkm. Kupując Kangoo teraz i wiedząc to co wiem po 2 letniej eksploatacji mojego samochodu zwróciłbym uwagę na (kolejność przypadkowa):
- elementy wyposażenia elektrycznego (kierunkowskazy, światła), z alternatorem, rozrusznikiem nie miałem najmniejszych problemów. zawieszają się za to światła awaryjne po 3 minutach działania.
-wycieki z pompy wspomagania układu kierowniczego.
-pasowanie tylnej klapy/drzwi.
-warto wiedzieć na jakim oleju był do tej pory eksploatowany silnik. Jeżeli był to syntetyk to silnik powinien pojeździć jeszcze i jeszcze i jeszcze
-korozja w ogóle (zobacz post niżej), a układu wydechowego w szczególności (z jakiegoś powodu końcowy tłumik najlepiej smakuje rudemu od góry),
-łożyska kół
Uważam że Kangoo (przynajmniej mój egzemplarz) nie jest samochodem awaryjnym. Jeżdżę także Oplem Astrą II który posiadam od nowości i niestety trwałość w porównaniu do kangura jest wyraźnie niższa.
Powodzenia przy zakupie
Pozdrawiam