Mam zamiar nabyć Kangura więc pytam....

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez george niedziela, 14 grudnia 2003, 14:09

JESTEM WŁAŚCICIELEM TORBACZA 1,2 60KM. MOJA DELIKATNA SUGESTIA-JEŚLI LUBISZ DYNAMICZNĄ JAZDĘ,KUP KANGURA Z MOCNIEJSZYM SILNIKIEM. TAK OGÓLNIE,BĘDZIESZ B.ZADOWOLONY. P.S. PAMIĘTAJ O WYMIANIE PASKA ROZRZĄDU.
Avatar użytkownika
george
Vice Kangoomistrz 2008
Vice Kangoomistrz 2008
 
Posty: 613
Dołączył(a): środa, 19 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: GDAŃSK

Postprzez jon104 poniedziałek, 15 grudnia 2003, 17:56

:roll: Wypowiem się tylko o nadwoziu. Zdecydowanie cynkowane, ale... niestety słyszałem, że na niektóre miejsca, zwłaszcza okolice progów trzeba sprawdzać.
Silnik polecam 1,4 lub jeszcze lepiej 1,6 jeżeli ma być dynamiczny, a ekonomiczny to oczywiście jest 1,9 d albo jeszcze lepiej 1,9 dTi. W rocznikach przez Ciebie wspominanych z tymi drugimi wersjami mogą być problemy, bo w kraju są tylko z indywidualnego importu.
Ogólnie autko rewelacja jezeli oczywiscie zdasz sobie sprawę, że jest to pochodna bagażówki ze wszystkimi swymi zaletami i niestety też drobnymi minusikami :oops:
Pozdrawiam - Janusz
http://www.pozadomem.eu
------------------------
Alize '03 dCi BYŁ!!!
Avatar użytkownika
jon104
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1535
Dołączył(a): czwartek, 2 października 2003, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kilka pytañ na temat torbacza

Postprzez Fun wtorek, 16 grudnia 2003, 18:22

Pyta³em kiedy¶ w salonie o u¿ywanego Kangurka z silnikiem 1.9DTi, czy warto kupiæ, czy by³a w nich dostêpna klima itp. Panowie stwierdzili, ¿e znale¼æ takie auto bêdzie bardzo trudno, bo w kraju bardzo ma³o siê ich sprzedawa³o (z wyposa¿eniem tzn. klim±), jedynie z importu i najczê¶ciej z nieudokumentowan± histori± :( . Je¼dzi³em Kangurem 1.4 - bardzo pozytywne wra¿enia. Jednak "zagazowanie" auta: 1. Bêdzie kosztowa³o dodatkow± kwotê (wysok± o ile nie znajdziesz metalowego kolektora); 2. wpakujesz do auta ko³o albo zbiornik i ograniczysz w ten sposób przestrzeñ ³adunkow±. 3 instalacja gazowa w aucie nie zawsze pracuje bezawaryjnie i czasami przysparza wiele k³opotów.
Fun
 

Postprzez Rafal czwartek, 18 grudnia 2003, 18:02

Witaj Juri!!!
Pyatałeś o kolektor metalowy, zupełnie przypadkiem znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/show_item.php?item=18703668
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Kilka pytań o kangoora

Postprzez capsel piątek, 2 stycznia 2004, 22:08

Witam wszystkich posiadaczy i sympatyków kangoora. Mam nadzieję, że już niedługo sam będę jego użytkownikiem. Mam jednak kilka pytań. Czy ktoś może się podzielić wrażeniami z jazdy kangoorem z napędem 4x4. Interesuję mnie pierwsza wersja tego samochodu czyli rocznik jeśli jestem dobrze poinformowany od 2001.
Avatar użytkownika
capsel
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 2 stycznia 2004, 00:00
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Rafal niedziela, 4 stycznia 2004, 22:14

Chyba bedziesz miał problem żeby znaleźć kogoś kto ma 4x4, ale szczerze to życzę żebyś stał się posiadaczem tego potwora.
Ja osobiście miałem okazję wiedzieć go na żywo - robi wrażenie...
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Re: Kilka pytań o kangoora 4x4

Postprzez korabl wtorek, 27 stycznia 2004, 20:42

Cześć!
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Kangoo 4x4, rocznik 2002. Ponieważ to już mój drugi Kangur mam pewne porównanie.
Po pierwsze primo: lepsze wykonanie, zwłaszcza wewnątrz- materiały, spasowanie, tablica rozdzielcza, wygodniejsze fotele ( ale głównie dla siedzących z przodu-dzieci w fotelikach mają już ciaśniej niż poprzednio !)
Po drugie primo: siedzimy jeszcze wyżej , a więc jeszcze lepszy widok.
Trzecie: lepszy komfort resorowania, pewnie związany z innym zawieszeniem z tyłu.
Po czwarte i główne: TRAKCJA o niebo lepsza, auto zdecydowanie pewniej się prowadzi, lepiej trzyma się drogi, teraz w zimie jeździłem oboma Kangurami na zmianę i nowy jeździ jak pociąg, choć w ostrzejszym skręcie na lodzie zdarza mu się lekko rzucić zadkiem, do chwili kiedy właczy się tylna oś. Nie jest prawdą ( jak to pisali w Auto Motor Sport ) , że właczeniu się napędu tyłu towarzyszy chrobot.
Jeśłi chodzi o teren, to pamiętając, że to w końcu nie auto terenowe, będąc na Słowacji puściłem sięw górach kontrolnie odwilżową drogą leśną w górach ( czytaj ok 40 cm topniejącego śniegu i błota ) w kierunku położonej wyżej polanki pod amboną myśliwską i tu zaskoczenie-- dojechałem bez zająknięcia , zawróciłem na dziewiczym polu śnieżnym i z powrotem również bez przeszkód. Byłem zachwycony. Ale też prawdę mówiąc nie mam porównania z prawdziwymi 4x4.
GENERALNIE jestem bardzo zadowolony , choć zużycie paliwa jest wyraźnie wyższe. Poprzednio miałem 1200 ccm, a teraz 1,6 16V i 10-11litrów w mieście łykam gorzko. Ale warto.
No i ten wygląd!!
Avatar użytkownika
korabl
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 84
Dołączył(a): czwartek, 6 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kilka pytań o kangoora 4x4

Postprzez wodzoo środa, 28 stycznia 2004, 06:10

korabl napisał(a):No i ten wygląd!!


Buntownik bez powodu ,francuski wojownik ,killer ,mortal kangoo ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1,5 dci 65KM
Avatar użytkownika
wodzoo
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 227
Dołączył(a): wtorek, 25 listopada 2003, 00:00
Lokalizacja: Sochaczew

Kangoo-kruczki, czyli na co zwrócic uwage kupujac Kangura

Postprzez Robi wtorek, 9 marca 2004, 16:04

Witam grupe, tu Robi,
niektórzy z Was moga mnie kojarzyc z listy Pikura na renault.triger.com.pl.
Poki co, na razie jezdze jeszcze R21 GTS Alize' 92, ale juz pod koniec miesiaca stane sie--(odpukac) wlascicielem Kangoo RN 1,4 '98 z (prawdopodobnie) E7J pod maska.
Mam pytanie w zwiazku z planowanym przeze mnie zakupem: na co zwlaszcza zwraca sie uwage kupujac Kangoora? Nie pytam tu o oczywiste historie typu rozrzad, amorki czy gumowe elementy zawiechy, tylko raczej o kruczki, które znane sa tylko uzytkownikom tych autek.

Bede wdzieczny za sugestie
Pozdrawiam,
Robi
KANGUR 1,4 E7J RN' 98 <biel lodówki>
WAWA
/// \\\
\\\ ///
(oklejony i oramkowany PIKUR)
Avatar użytkownika
Robi
Kangoojunior
Kangoojunior
 
Posty: 50
Dołączył(a): wtorek, 9 marca 2004, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Odys środa, 10 marca 2004, 00:48

Witaj Robi,

Mam również egzemplarz z 98' z silnikiem 1.4 i przebiegiem 130kkm. Kupując Kangoo teraz i wiedząc to co wiem po 2 letniej eksploatacji mojego samochodu zwróciłbym uwagę na (kolejność przypadkowa):

- elementy wyposażenia elektrycznego (kierunkowskazy, światła), z alternatorem, rozrusznikiem nie miałem najmniejszych problemów. zawieszają się za to światła awaryjne po 3 minutach działania.

-wycieki z pompy wspomagania układu kierowniczego.

-pasowanie tylnej klapy/drzwi.

-warto wiedzieć na jakim oleju był do tej pory eksploatowany silnik. Jeżeli był to syntetyk to silnik powinien pojeździć jeszcze i jeszcze i jeszcze :D

-korozja w ogóle (zobacz post niżej), a układu wydechowego w szczególności (z jakiegoś powodu końcowy tłumik najlepiej smakuje rudemu od góry),

-łożyska kół

Uważam że Kangoo (przynajmniej mój egzemplarz) nie jest samochodem awaryjnym. Jeżdżę także Oplem Astrą II który posiadam od nowości i niestety trwałość w porównaniu do kangura jest wyraźnie niższa.

Powodzenia przy zakupie :)

Pozdrawiam
Krzysiek
1.4 RTA 98
Avatar użytkownika
Odys
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 7
Dołączył(a): niedziela, 25 stycznia 2004, 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości