Mam zamiar nabyć Kangura więc pytam....

Pytam, bo nie wiem jak coś zrobić

Postprzez Damiano piątek, 3 grudnia 2004, 17:18

Dzieki za pomoc, napewno sa to pomocne rady POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
Damiano
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 3
Dołączył(a): niedziela, 28 listopada 2004, 00:00

czym siê ró¿ni...

Postprzez marek22 sobota, 1 stycznia 2005, 21:42

Witam,

czym sie ró¿ni np. zwyk³y Renault Kangoo od Renault Kangoo Pampa? Czy w sprzeda¿y istniej± jeszcze jakie¶ inne odmiany tego pierwszego?
Dopiero zaczynam interesowac sie Kangoorkami i chcia³em zasiêgn±æ wiedzy z pierwszej rêki :)

Pozdrawiam
marek22
 

Postprzez Rafal niedziela, 2 stycznia 2005, 01:13

Pampa tobyly pierwsze proby terenowego kangoora. Ma wiekszy przswit, oslone silnika, oslone przewodow hamulcowych i kilka innych usprawnien. Bardzo ciekawa edycja... slyszalem jednak niezadowolenie z uwagi na niedostepnosc czesci zamiennych zawieszenia (tylko orginalne- duzo drozsze)
Nastepnie zamiast papmy pojawil sie kangoo 4x4. Jest to czarna perla wsrod kangoorow. Ma wiskotyczne sprzeglo laczace os przednia i tylna, ale o tym najlepiej poczytac sobie na stronie renault.
Warto jeszcze wspomniec o tym ze kangoory zawsze wystepowaly w 2 roznych wersjach ladownosci, ale to juz temat na inne piwo.
W razie pytan pisz!!! Mysle ze kazdy na tej stronie doradzi Ci kangoora jako Twoj samochod, co nie znaczy ze nie ma on wad!! Ale narazie cicho sza.
Pozdrawiam, Raf
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez sw niedziela, 2 stycznia 2005, 13:44

Renault wypuscilo ostatnio Kangura 1.9dCi (120KM) z napędem 4x4, ale bez podwyższenia. Czyli normalne autko, ale mocniejsze i na cztery kółka (pełny czterokołowy poślizg wreszcie w zasięgu ręki). Nie ma go jeszcze u nas, ale na stronie TopGear (Wielka Brytania) juz pisali, że jest w sprzedaży. Więc i u nas powinien się pojawić.
sw
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 1255
Dołączył(a): poniedziałek, 5 stycznia 2004, 00:00

Postprzez marek22 niedziela, 2 stycznia 2005, 13:48

Rafal napisał(a):Pampa tobyly pierwsze proby terenowego kangoora. Ma wiekszy przswit, oslone silnika, oslone przewodow hamulcowych i kilka innych usprawnien. Bardzo ciekawa edycja... slyszalem jednak niezadowolenie z uwagi na niedostepnosc czesci zamiennych zawieszenia (tylko orginalne- duzo drozsze)
Nastepnie zamiast papmy pojawil sie kangoo 4x4. Jest to czarna perla wsrod kangoorow. Ma wiskotyczne sprzeglo laczace os przednia i tylna, ale o tym najlepiej poczytac sobie na stronie renault.
Warto jeszcze wspomniec o tym ze kangoory zawsze wystepowaly w 2 roznych wersjach ladownosci, ale to juz temat na inne piwo.
W razie pytan pisz!!! Mysle ze kazdy na tej stronie doradzi Ci kangoora jako Twoj samochod, co nie znaczy ze nie ma on wad!! Ale narazie cicho sza.
Pozdrawiam, Raf



A czy ró¿ni± siê jako¶ wygl±dem zewnêtrznym, np. d³ugo¶ci±, wysoko¶ci±?
marek22
 

Postprzez Bocze niedziela, 2 stycznia 2005, 22:55

Nie kupój Pampy mam takowy model od nowości (2000) i jeżeli chodzi o ceny wymienianych części np. zawieszenia, półosi to przechlapane. Różnią sie od standardowej wersji, a poza tym to z Pampy tylko poza bajerami i dodatkowym wyposarzeniem nie będziesz miał nic poza dodatkowymi kosztami. Zresztą co to za samochód "terenowy" z napędem 2*4 :oops:
Avatar użytkownika
Bocze
Kangoorzątko
Kangoorzątko
 
Posty: 25
Dołączył(a): niedziela, 29 sierpnia 2004, 23:00

Silniki-różnice?

Postprzez darecki wtorek, 5 kwietnia 2005, 11:04

Mam małe pytanko-jaka jest różnica między silnlkami1.4 E7J i 1.4 K7J?? Wiem tylko,że K7J jest nowszą wersją E7J, a chodzi mi o jakieś zmiany konstrukcyjne. Pozdrawiam Darecki
darecki
Kangoogaduła
Kangoogaduła
 
Posty: 474
Dołączył(a): poniedziałek, 28 marca 2005, 23:00
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Postprzez Rafal wtorek, 5 kwietnia 2005, 11:37

z autopsji , czyli dzialan nad wymiana zaworow z Prezesem, wiem ze k7j jest zrobiony z glowic takiej samej jak 1,6. Mowia ze blok jest tez taki sam. Roznica miedzy 1,6 jest w wale korbowym, czyli inny jest skok tloka. pozatym zmienily sie plastiki z gory. Jezeli szukasz uszczelki pod glowice, komorez zaworami badz czujny, bo do k7j pasuje tylko od 1,6.
1998 kangoo 1,4 LPG -to był kangoor...
2006 kangoo pampa 1,5 dci
2006 trafic 2,0 dci -to był trafic....
2008
Avatar użytkownika
Rafal
Szaman klubowy
Szaman klubowy
 
Posty: 1339
Dołączył(a): poniedziałek, 29 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Lukasz_Kangoo wtorek, 5 kwietnia 2005, 12:02

Zgłębiałem troszkę temat przy okazji prac nad głowicą.
Wygląda na to, że K7J jest to silnik 1.6 ze zmienionym skokiem tłoka tak, że obcięli go do 1.4. Zatem blok i głowica powinny być dokładnie takie same jak dla bliźniaczego 1.6 (bodajże K7M). Np uszczelka pod głowice którą kupiłem w katalogach opisana jest jako uszczelka właśnie do 1.6
Lukasz Stawiarski
KANGOO 1.4 (K7J) CB
Warszawa #GG - 2535619
K.A.N.G.O.O.: Kinetic Artificial Neohuman Generated for Online Observation
Lukasz_Kangoo
Ojciec Założyciel
Ojciec Założyciel
 
Posty: 597
Dołączył(a): wtorek, 16 września 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zuwik wtorek, 5 kwietnia 2005, 15:31

Fajna sprawa :o inwestujesz w wał, cylindry, trochę (bądź sporo) pierdółek i masz pełnowartościowe 1.6? Jak tak to bomba :)
Obrazek
zuwik
Kangoomaniak
Kangoomaniak
 
Posty: 2885
Dołączył(a): wtorek, 24 sierpnia 2004, 23:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 106 gości