Strona 1 z 1

wyższy kangoorek

PostNapisane: sobota, 10 września 2005, 11:27
przez dti
witam czy ktoś zna sposoby oraz ewentualne koszty,podniesienia kangurka ?,mam wersję 19dti z 2000r,chodzi mi o to żeby stał wyżej jak np.wersja PAMPA,czy wystarczy wymieni amorki?czy też potrzebne są inne modyfikacje.proszę o odpowiedż

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 13:23
przez Rafal
Amorki nie decyduja o wysokosci od podlogi, decyduja "jak szybka" ta wysokosc sie zmienia jak wjedziesz w dziure... O wysokosci decyduje sprezyna tak jak jest z przodu, a z tylu role sprezyny pelnia drazki belki skretnej. Im wieksze obciazenie tym bardziej skreca sie drazek (sa razem 4) (zajrzyj sobie pod auto). Mozna je "przestawic" o jeden zabek, tak aby auto bylo wyzsze, ale... po pierwsze chetnije bedziesz wtedy pakowal ciezary az drazke trachnie i kangoor podwinie nożke pod siebie, i po drugie z doswiadczen klubowych wiemy ze po kilku latach drazki nie wychodza za łatwo, trza wiec uzyc pozadnego mlotka itd. Wszystko to powoduje ze po podwyzszeniu drazki pekaja jeszcze szybciej...
Ja sam zamierzalem to zrobic, ale zaniechalem z w/w powodow. Jezeli sie zdecydujesz pamietaj o ostroznym kombinowaniu z podnoszeniu srodka ciezkosci, zebys nie wyladowl po zakrecie do gory kolami...
No i jak zdecydujesz sie na podwyzszenie, to polecam drazki od kangoorow z podwyzszana ladownoscia, z tego co wiem to tam problem pekajacych drazkow nie wystepuje.

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 14:25
przez zuwik
1. Po Szamanie, no ale: amor nie ma nic do rzeczy (ja, niezbyt silny, wciskam amora do końca bez problemu, więc nie może on utrzymywać tony masy i jakichś 10 ton przeciążenia w zakręcie).
2. Masz 2000r, więc drążek powinien być pełny.
3. Jak chcesz podnieść, lepiej zainwestuj w twardsze amory (np. sachs gazowe), powinno wystarczyć, szczególnie, że środek ciężkości w Kangoorze jest mocno z przodu.
4. To trudniejsze niż się wydaje :wink: ale możliwe

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 16:30
przez _ONE_
Przodu nie podniesiesz tak łatwo... inne springi nic nie dadzą bo IMHO autko będzie bardzo twarde... no i gdzie znajdziesz takie springi - inna wysokość i liczba zwojów. Zawieszenie od pampy i 4x4 jest innej konstrukcji - amortyzatory mają w innym miejscu talerzyk, wahacze też są inne, a co ze zwrotnicą - jest identyczna? Też myślałem o wyższym przodzie, ale wymiana zawieszenia na te od pampy nie opłacała mi się. Nie ma problemu z kupnem amorków do wersji terenowej, ale co z resztą...?

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 18:58
przez dti
witam,dzięki za odpowiedzi wobec porad fachowców zostawię zwierzaka na obecnych łapkach,pytałem bo dużo jeżdżę po polach i lasach(poszukiwania z wykrywaczem metalu),dlatego sobie pomyślałem że czasami mógłby by wyższy,ale i tak radzi sobie świetnie,jeszcze nigdy nie zdażyło mi się gdzieś utknąc albo zakopac , a jeżdziłem nawet po byłym ruskim poligonie.a więc dzięki jeszcze raz

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 20:44
przez branio
Szukasz bombek, złomu,rurociągu :?: :?: :?: :lol:

do branio

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 21:02
przez dti
nie,tych rzeczy nie,ale monet , medali,odznaczeń,często handluję na allegro drobnymi starociami znajdywanymi przezemnie, mój nick to heres73,pozdrawiam

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 22:02
przez zuwik
Zapomniałem - nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie prześwit przed tylnym kołem to 27cm i więcej raczej nie trzeba :) A z przodem byłoby ciężko. Choć nie jest to niemożliwe, ale najprawdopodobniej wiązałoby się z wymianą całego zawieszenia, o ile nie przebudową. Kiedyś dumałem nad spięciem dyfra, ale szybko uświadomiłem sobie, że to niemożliwe.

wy¿ej

PostNapisane: sobota, 2 grudnia 2006, 00:47
przez Krass
Amo¿e by tak opony 165/80 R 14 czy jak kto woli 165R14 ?
Troszkê zawsze podwy¿sz± a z bie¿nikiem uniwersalnym np. Navigator 2
to Kangoorek bêdzie prawie :) terenowy.
Co wy na te oponki

pzdr