Strona 1 z 2

problem z drzeniem kierownicy

PostNapisane: niedziela, 4 września 2005, 09:21
przez stawis
witam
jestem swiezutkim uzytkownikiem zaje....stego kangoorka
problem w tym ze przy wolnej jezdzie kierownica drzy
(wyglada mi na problem polosi) bylem z kolami do wywazenie i oba sa ok
a autko sprowadzilimkolesie z wloch i poszukuje czegos po polsku do niego :-)

PostNapisane: niedziela, 4 września 2005, 10:45
przez branio
Witaj
Zaglądnij do- Jestem tu nowy.
Znień koła przód-tył :idea:
Przy okazji sprawdż hamulce,bicie tarczy :idea:

PostNapisane: niedziela, 4 września 2005, 11:59
przez stawis
:-)

w poniedzialek poszukam w miare uczciwego zakladu specjalizujacego sie w takowych rzeczach , samochodzik mam od paru dni i tylko ta usterka mi nie daje spac

PostNapisane: niedziela, 4 września 2005, 15:56
przez zuwik
Coś po polsku? Torba Kangoora - schematy serwisowe - włala :wink:

PostNapisane: niedziela, 4 września 2005, 17:05
przez branio
zuwik napisał(a):Coś po polsku? włala :wink:


Gadojze po nasemu :!: :)

PostNapisane: piątek, 9 września 2005, 10:43
przez arci
stawis napisał(a)::-)

w poniedzialek poszukam w miare uczciwego zakladu specjalizujacego sie w takowych rzeczach , samochodzik mam od paru dni i tylko ta usterka mi nie daje spac

witam jak będziesz u mechanika niech sprawdzi przeguby półosi .Pozdrawiam

PostNapisane: piątek, 9 września 2005, 13:30
przez Rafal
witam,
dzieje sie tak przy wolnej jezdzie??? no coz tak juz jest kangoorem sie jezdzi tylko szybko!!!!

PostNapisane: sobota, 10 września 2005, 18:44
przez arci
Rafal napisał(a):witam,
dzieje sie tak przy wolnej jezdzie??? no coz tak juz jest kangoorem sie jezdzi tylko szybko!!!!

popieram Kangur nie lubi wolnej jazdy :lol:

po serwisie

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 13:24
przez stawis
hmm jednak serwisow nie polecam ,przynajmniej z wloclawka :-(
po 3;krotnej kontroli przez 3 fachowcow , zaden nie podpiol naszej kangusi do kompika :-( i nie poszedl na rolki albo cos z tych maszyn, stwierdzono ze musze zmienic opony a drzenie zniknie to raz , jak skrecam to mam wrazenie ze mi ucieka kierownica -odpowiedz serwisu po 300 m jezdze po asfalcie ze ten typ tak ma jedyny plus to to ze nie wzieli kasy za "ekspertyze" glaby
najprawdopodobniej zaden z nich nie mial zielonego pojecia co jest grane
musze pojechac zaem do torunia zeby dowiedziec sie czegos wiecej bo renualt pasikowski z wloclawka zalatuje zielonkawym kolorkiem jak groszek na wiosne :-) hehe za wymiane oleju bez filtra popieraja oplate 235 pln
pojechalem do autoryzowanej stacji wymiany oleju , gdzie na zyczenie klienta wymienija olej na jaki sie chce plus filterek oleju i tam zaplacilem 186 pln z gwarancja itp

a musze wymienic lozyska w tylnym kole moze wiecie ile takowe czynnosci kosztuja ?

PostNapisane: niedziela, 11 września 2005, 14:34
przez zuwik
Spytaj _ONE_ . Łożysko tylne to słona inwestycja, o wymianę jeszcze nie pytałem. A jak masz podwyższonąładowność, to wymiana razem z bębnem hamulcowym - nic wesołego.