Strona 1 z 3

Wymiana tylnego łożyska

PostNapisane: wtorek, 5 lipca 2005, 18:27
przez tier
Witam wszystkich!
8)

Muszę wymienić tylne łożysko w moim Kangoo: rocznik 2003, wersja Helios, z podwyższoną ładownością.
I mam problem, bo:
- w autoryzowanym salonie wymiana kosztuje 180 + 620 zł
- w Norauto 3 razy podawali inną cenę, a na koniec dowiedziałem się, że do wersji z 2003 jeszcze nie ma zamiennika.
- w Feu Vercie niby mogą sprowadzić łożysko z piastą, ale nie mieli pewności, czy ta część jest do wersji z podwyższoną ładownością.

A poza tym co sądzicie o częściach od niezależnych producentów? Bo jako humanista mam raczej mgliste o tym pojęcie.

PostNapisane: środa, 6 lipca 2005, 05:28
przez branio
Nr.silnika i nadwozia :?:
Np.SKF VKBA 3615(1,6 16V K4M 752/K4M 753/K4M 750 przód i tył takie samo)około 100zł.
Z zamiennikami nie ma większych problemów,bo firmy które je produkują są dostawcami części na pierwszy montaż.

PostNapisane: środa, 6 lipca 2005, 15:10
przez AdiK
Niestety w belce z podwyższoną ładownością tylne łozysko jest razem z piastą i przez to tanie nie jest :twisted:

PostNapisane: niedziela, 10 lipca 2005, 18:38
przez darecki
AdiK napisał(a):Niestety w belce z podwyższoną ładownością tylne łozysko jest razem z piastą i przez to tanie nie jest :twisted:
A swego czasu tak zachwalałeś belki rurowe....

PostNapisane: poniedziałek, 11 lipca 2005, 16:58
przez AdiK
darecki napisał(a):
AdiK napisał(a):Niestety w belce z podwyższoną ładownością tylne łozysko jest razem z piastą i przez to tanie nie jest :twisted:
A swego czasu tak zachwalałeś belki rurowe....

I dalej będę ją zachwalał :D

Re: Wymiana tylnego łożyska

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2014, 18:41
przez piotrg
cześć mam problem, wziąłem sie dzisiaj za wymiane łożyska z tyłu. Cały zadowolony zdejmuję bęben i zaczynają się schody. pojawia się piasta przykręcona do bębna, chce wybić łożysko nie idzie, a że kupiłem tylko łożyska, dzownie do kumpla do sklepu i mówię ze potrzebuję piastę z łożyskiem, okazuje się że piasta występuje tylko przy ABS z pierścieniem ząbkowanym, ja owszem mam piastę ale pierścienia nie mam :/ o co chodzi?! co jest grane? prosze pomóżcie potrzebuje kangura na szybko :/

Re: Wymiana tylnego łożyska

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2014, 18:57
przez skawina
Będziemy na początek strzelać jakie masz auto..... :)

Nie została Ci na czopie szalka? Pierścień ABS możesz mieć na bębnie.

Re: Wymiana tylnego łożyska

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2014, 19:21
przez piotrg
że tak powiem to renault kangoo 1 ;p silniczek 1,4 2000r. VIN: VF1KC0HBF22246370
kupiłem go niedawno i koleś trochę nie kumaty i w sumie nie wiem czy ma ABS czy nie. o jakiej szalce mówisz? jak odkręcę piastę od bębna to nic na nim nie ma.

Re: Wymiana tylnego łożyska

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2014, 19:27
przez skawina
Co Ty odkręcasz od czego?...... Ty powinieneś mieć normalne łożyska. Czyli łożysko zostanie w bębnie, ale jedna szalka łożyska zostanie na ośce - czopie (tak się to nazywa). Od środka bębna jeśli jest pierścień to jest ABS.
Jak już to bęben odkręcasz z osi.

Re: Wymiana tylnego łożyska

PostNapisane: piątek, 14 listopada 2014, 19:34
przez piotrg
zapewne myślisz o takim:
http://allegro.pl/renault-kangoo-beben- ... 15813.html
też miałem nadzieję że takie coś ujrzę bo dużo grzebie przy renault 19 a to prawie to samo (mechanika) a tu nagle :O
bo zobaczyłem coś takiego:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lcowy.html
a to tego przykręcone było coś takiego ale bez pierścienia ząbkowanego
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... -kola.html
i teraz nie wiem o co chodzi :/ , może bęben zwykły wsadzić? ale różnią się chyba otworem.